veera skrev 2010-03-05 18:13:17 följande:
Längtan efter körsbärsblom... Jag ska få uppleva körsbärsblommningen i Japan om några veckor. Sen börjar väl våren få fart här hemma då vi återvänder hem. Just nu har vi massor av snö. Eurobulb har massor av härliga lökar och kvaliten är bra MEN ett liten varning för deras leveransvilkor. De anser att transporten är på kundens ansvar. Posten levererade aldrig mitt paket(en sambeställning) utan lådan returnerades till Holland. Som kund hade jag ingen chans att spåra paketet eftersom jag inte hade någon information om försändelsen. Efter flera arga mejl(från min sida) fick jag pengarna tillbaka, nästan 300 €. Om nån beställer av dem så begär att ni ska få koden som står på försändelsen så har ni nån chans att spåra paketet om leveransen drar ut på tiden. Jag tycker det är lite konstigt att de inte vill ta ansvar för försändelsen eftersom det är endast deras företag som har bevis på att paketet är postat.
packa ner mig jag vill också dit.
Åhh! Nu först har jag hittat hit.
Vi började på våran trädgård i fjol
Sådde gräs i maj & på midsommaraftonen hade vi en vanlig gräsmatta.
njaa... Okej vi använde supergräsfrön så gräset har en ovanlig karaktär.
ser ut som gräset i Thailand enligt våra grannexperter.
Dom vill ha samma som vi efter att ha sett vår gräsmatta (tjock & fin med glansiga ljusa grästrån)
I visst ljus ser gräsmattan nästan konstgjord ut.