Bugaboo-tråd nr 21
Man kan alltid få en hel del betalt för sin buggaklädsel på tradera o på så sätt sponsra en ny!
Man kan alltid få en hel del betalt för sin buggaklädsel på tradera o på så sätt sponsra en ny!
Fattar inte varför man inte får ha Ikeas krulliga fårfäll? Det hade jag under åkpåsen. Funkade bra!
Vad sjukt- är det vanligt med kopior? Hur ser Man att det rör sig om En kopia? Och det där med glidande Chassin gör mig irriterad, har inte drabbat mig än, har en beg 2010 som jag älskar, men blir sur för Det där med garantier och andra ägare. Det är fasiken inte miljövänligt att Alla ska köpa nytt!!! Nu har jag iofs kvitto och samarbete m första ägaren om ngt skulle hända, men ändå. Går i mitt huvud inte Med bugaboos red- whatever- tänk.
Usch, hemskt! Vad lika de är till yttret. Någon frågade regnskydd och jag har fäst tullsafodralet på samma stånd som varulorgens översta del fästs på. Så är regnskyddet undangömt men lätt att hitta. Love tullsa, bugaboos är Bara s--t i jämförelse. Dessutom skyddar tullsa underdelen mot slask.
Haha jag menar STÅNg
Ngn frågade efter nackdelar och detta är mina åsikter - något ranglig känsla i chassit - handtaget tolererar inte tunga väskor - folk vet ej hur de ska göra med bromsen, min har brutits av då en annan person försökte få upp den, 500 att laga...och bromsen känns klen och behöver stramas! - selen kan vara mer gediget! - störig båge vid in- uttagning av barn men suverän att bära vagnen i - små framhjul kan fastna - regnskyddet är onödigt bökigt och stort - stör mig att det krävs tvåhandsfattning för att ändra ligg/ sittläge, jag tycker de ska byta till samma mekanisk som på donkeyn MeN de stora plussen är + stötdämpningen är grym och justerbar utifrån barnets vikt + bekväm att åka i för barnet + vinterhjul- ja vagnen tappar sin smidighet men ack vilken räddning i oplogad snö + lätt att byta utseende på + sommarsufletten ventilerar jättefint! + stor välskyddad varukorg (jag tycker den är rymlig!) + relativt smal och kort, har aldrig känt mig vara i vägen med den + vändmöjligheterna
Jag gillar min organizer även om tex skip hops allra minsta skötväskor är rymligare- denna rymmer inte alls mycket men det nödvändigaste och jag tycker om att den är "hård" i strukturen. Sen har den fler infästningsmöjligheter än en skip hopväska tex. Låter väldigt vackert o höstigt med en grå-purple Bugga, vad är det för färg på ramen?
Jag håller med om att frog är mer ombonad men camen är ändå mer funktionell. I fjädringen är de samma. Innermåtten Också såvitt jag kan se!
Ska sÄLja min fullt utrustade CAM 2010. Blir inte klok på priser...vad bör man få för en välskött bugga med 2 kompletta toppklädslar, sommarsuflett, vinterhjul mugghållare åkpåsar o organiser??
Styret gör camen bättre, för ibland har man på sig högklackat Och större varukorg är inte fy skam ;) sen tycker jag det är generellt bättre att skaffa en vagn som det finns fler tillbehör o reservdelar till i Sverige (=cam). Tror ej camtyger Funkar sa bra Pa frog. Tror dessutom att ni har större chans att sälja en cam vidare. Ja 5600 känns svindyrt för en 5 år gammal bugga!!! I Stockholm vimlar det av dem så jag tror att prutmånen är bra faktiskt. Jag tänkte själv begära ca 6500 för en fullt utrustad 2010a med dubbla toppset, sommarsuffla, vinterdäck. Detta efter att ha jämfört priser. Mitt råd är således en cameleon, pruta på en nyare årsmodell.