• s07

Bugaboo-tråd nr 21

Ps låter som ett bra pris för en jättebra vagn - det är den absolut värd.

• s07

Jag tyckte det var svårt att sälja buggan i Sthlm så jag använde mig av kreativa trick. Det va en jättefin 1,5 år gammal CAM. Tror att marknaden är bara galet mättad på CAMs här.

• s07

Toppset kan man få för allt mellan 100 och 700, beroende på popularitet, exklusivitet osv. Bugaboo specificerar cancer/ fleeceegwnskaper på hemsidan tror jag!

• s07

Fint med brun med offwhite till, tänker på en hmmmm...kladdkaka med grädde! Gott! :)
    Man kan ha hur kul som helst med färgerna när man tröttnar. Finns många val och tack vare beg marknaden behöver det inte vara jättedyrt heller.

Såg videos på nya BabyJoggern och den ser intressant ut! Har precis slagit till på en 4 hjulig city mini jogger som jag är mycket nöjd med. Så fiffig, bra stötdämpning, bra framkomlighet, och bebisen är välskyddad umder megasufletten. De skulle göra en ny variant av city minin också med lufthjul så de verkar ge sig på Urban Junglekunder med. 

På tal om något helt annat: GECKO. Hur är den att köra jmft med Camen? Jag älskar det lilla formatet, den ser smidig ut? 

• s07

Någon som har specifikationer på geckon? Ungefär vilken vikt? Är Chassit lila "rangligt" som camen?

• s07

Även om osett begköp är lite riskabelt skulle jag tipsa alla som vill ha en begagnad bugga att köpa en från Stockholm. Här är prutmånen större för det finns så många. Dessutom många fina i bra skick. En 2010a kan man få för 5000 ca. Sen finns många som försöker ta mer betalt men får inte vagnen såld.

• s07

Låter äkta då. Du som åkte på en kopia, vad fick du ge för den?

• s07

Finns en sida på nätet från big baby tror jag där man beskriver hur man Urskiljer en fejkad bugaboo. Googla!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21