• s07

Bugaboo-tråd nr 21

Tack för svar om frogklädslar. Jag trotsar att sonen inte gillar sätet, ska ändå ut o titta på en frog m superbra pris, och pröva i lugn och ro. Jag längtar efter en andravagn till stokken som är bättre vintertid, har luftdäck och är inte framåtvänd. Det tycker jag inte att barn runt året behöver!

Jag har, med köp- och säljfasoner sammanlagt lagt ner ca 15000 på vagnar hittills såhär. Tokig? Japp. Men jag tröstar mig med att min bil som kostar 3000/mån då i drift är avställd.:)

• s07

Jag är inne på få se- 7e vagnen till mitt enda barn med 4(!) aktiva. Alla 4 välbehövliga!

• s07

Jag har aldrig gillat skotvaskor. Jo förresten- min stokke skötväska är ok- rätt snygg och ingen uppenbar skötväska.

• s07

Hepp, nu är jag frogägare och kan fortsätta nörda mig här. Fick komplett vagn med 2 sufletter varv en oanvänd, nya framhjul (cameleons), oanvänd liggdel

• s07

..äh bara halva inlägget kom med- bugga åkpåse, ståbräda, väskkrokar,Myggnät, tullsa regnskydd mm för 1800, det tyckte jag var bra ffa eftersom jag tänker sälja ståbrädan och åkpåsen samt tullsan, så reduceras priset lite till.

Vad lättkörd den var- känns betydligt smidigare än camen tycker jag!

• s07

Ok fröken Småland- vid närmare eftertanke behåller jag nog
    Brädan ändå!

• s07

Jag föreslår valfri handväska bara den har "ringar" i sidorna och så fäster man väskan i dessa mha väskkrokar. Jag använde på så sätt gammal mulberry och furlaväska.

• s07

För seriöst, hur kul är det att dra på
    En skötväska efter ett par år?!

• s07

Ja det är tur att man kan gilla sina skötväskor för jag har rätt svårt för de- tom
    Modeller som ska likna handväskor tex stork sac

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21