Bugaboo-tråd nr 21
Ni som haft oturen att råka ut för kopior, kan inte ni visa lite detaljer(gärna bilder), nyfiken på hur man ska känna igen en !
Ni som haft oturen att råka ut för kopior, kan inte ni visa lite detaljer(gärna bilder), nyfiken på hur man ska känna igen en !
Men ändå. Såhär på ett foto ser inget speciellt misstänkt ut...
Ja det var dina bilder jag svarade på Faceprimer! Förstår dig, det krävs en inbiten nörd för att kunna tänka på de skillnaderna...hur känns den att köra?(ha du en äkta att jämföra med?) Det är där jag tror den största skillnaden borde ligga...!
Vi fick nog bort den annonsen, inte bugaboo :) Ska bli intressant att se om gobaby är auktoriserade.
Ok- då missförstod hg dig Angie, bra jobbat! Ngn frågade om bugaboo och 7am åkpåsar. Dessa åkpåsar är grymma tycker jag. Rejäla, varma, snygga- jag vill ha en själv. Den passar alla vagnar- tom min stokke funkar den hyfsat i. På tal om stokke. Min vagn kråglade i en mekanism idag och det löste sig men tio min efter att jag ringde kundcenter så ringer en säljare och erbjuder sig komma förbi mitt hem och titta. Sjukt bra.
Menar ni att ni har ingen sittdelsöverdrag alls på ltd vagnar?????
Tänker på de små kardborredelarna i sittdelen som man ska fästa sittdelsöverdraget i...men de kanske inte finns på din vagn?(annars kan de ju skava mot barnet?)
Usch då. Men då låter GoBaby hur skum som helst.
Noiis, jag sålde nyligen mitt orangea toppset i fleece för 350 kronor på tradera. Dock kan blått gå dyrare för den är en popukärare färg bland många!
Har haft en 7 am åkpåse i min bugga och den fungerade jättebra. Dessutom underbart varm och praktisk. Den har ingen sittplatta men var bra ändå, dessutom varmare än bugaboos egna
Usch såg tidigare att folk undrat om
Bygeln kan släppa... O jag har burit min vagn under armen i bygel m bebis o allt i liggdelen(skäms). Jag tyckte den satt hemskt hårt, bygeln.