• s07

Bugaboo-tråd nr 21

Jag hade typ 5 dgrs nytta av mina snöhjul i fjol, i Åre. Till årets skidsemester tänker jag köra utan, blir det problem får jag köra grodan beach-Style på 2 hjul!

• s07

Jag föredrar brunt som bas ,det är en varmare färg. Jag har haft orange fleece, murrigt Paul Frank grönt, samt beige canvas t min bruna vagn. Den orangea fick mycket positiv uppmärksamhet!

• s07

Personligen tycker jag buggorna för sig fina med ljusa eller starka färger i basen och mörkare toppset. Tex röd bas svart toppset, beige bas, brunt toppset osv. Blir betydligt roligare (tycker jag!)

• s07

Nyfiken- hur länge har era äldsta buggor rullat? Jag har en beg frog från 2005 som är använd 6 år samt med ståbräda men still going strong. Den har dock fått nya cam framhjul.

• s07

Jag tycker den frogen verkar vara ett kap om den är i så bra skick som det beskrivs.

• s07

Brukar se den här i stan. Den är matt silvrig, rätt diskret. Har tyvärr ingen bild

• s07

Hej, ngn som
    Vill ha en krympt cameleon sittdel? Kostsr dig bara frakt på 60 kr. Den är klarröd men något krympt. Klarröd. Den passar utmärkt längdmässigt till en frog men tyvärr nådde inte sittdelens "fäste" med en metallring till metallpiggen på ena sidan till min frog. Antigen kan du lösa detta och har en frog, eller så vill du prova till en gecko. Inboxa mig isf!

• s07

Tack för intressemail kring den krympta sittdelen, den är paxad...

• s07

Frog alla gånger. Jag rattar nu en gammal frog från 2005 där endast framhjulen är bytta. Ändå föredrar jag den mot den sprillans nya camen jag hade 2010-11. Frog är lättare och kortare. Smidigare att lyfta på bakhjulen.

• s07

1) ja den är lite låg vilket jag störde mig på
    När min son var 6 mån- 1 år
    2) jag gillar inte sätet t minsta barnen - inget fotstöd tex och bygeln hamnar i tugghöjd
    3) lär dig känna igen en kopia, kolla att chassit är ok, betala inte för mkt(jag tycker beg buggor är onödigt dyra)

• s07

My, jag bytte när jag märkte att sonen lessnade på att ligga ner, han var ungefär 6 mån. Jag tycker han satt väldigt illa i början, i af i helt upprätt position. Halvbakåtlutad gick bättre. Han sov helt ok!

• s07

Min orangea frog är lite blekt i tyget, tror ni det är snyggt att svampa eller ska
    Jag låta bli...?

• s07

Jag tycker offwhite är snygg som suflett på denim, o fräscht vårtid. Eller vanlig klarblå om det finns? Men allra finast tycker jag denim är som den är.,

• s07

Å, vad fin bee plus är! Men jag som lånat en gammal standard bee en vecka undrar följande: beet är lättkörd men hur störigt är avsaknaden av fotstöd om barnet är vänd mot föraren?

Ibland"vek" sig framhjulen när jag skulle över något hinder (krökte sig över stötdämparen...svårt förklara), o hela ekipaget kunde fastna. Samma problem m bee +?

Kör just nu en gammal frog. Som jag gillar utöver att den är galet jobbig att vika In i bilen. Är beet lika lätt dra upp i trappor?

• s07

Jag har burit min cameleon uppför trappor och svurit över det många gånger. Visst går det men det är inte kul. Hade inget förråd att förvara den i men hade jag haft det hade jag lätt skaffat mjuklift t liggdelen. I stan är camen förträfflig.

• s07

Jag har samma problem emelias, då är
    Frogen min dagisvagn så Max
    En gång i veckan blir det biltransport...så jag mottar gärna oxå tips

• s07

I valet o
    Kvalet. Har en Stokke xplory, bugaboo frog, en liten paraplyvagn som jag hatar att köra men duger som bilvagn och som resevagn en baby joggar city mini 4 som jag inte heller gillar att köra! Paraplyvagnen ska behållas, babyjoggern säljas, frågan är om jag nu ska sälja xploryn eller frogen...älskar att köra båda två, båda kan användas från nyfödd och jag har tänkt spara en utifall att man skulle få en bebis i framtiden...frågan är vilken som ska behållas...? Frog är 7 år gammal o xploryn köpt i höstas.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21