• s07

Bugaboo-tråd nr 21

JennieLi: personligen tycker jag det är värt att köpa beg - i Stockholm finns så många att du kan hitta en ett år gammal bugga för 50-60% av ursprungspriset

• s07

Jennieli: fråga e kvitto, lär dig urskilja en kopia (googla bigbaby o kopia bugaboo) Kolla chassit noga- att bromsen tar, handtag inte glider, att chassit inte är skevt, att det kan fällas ihop och ut igen. Chassit kostar näml. Mest att ersätta (2500 kr). Kolla noga på och känn i barnbutik så har du ett utgångsläge när du letar beg

• s07

Har aldrig sett en fakevagn själv men jag antar att det är utförandet, inte samma höga finish o färger som inte stämmer. Kolla big babys hemsida om fakevagnar, (googla)! Lycka till

• s07

Jag älskar le sac igloo! Haft s i liggdelen sen m i sittdelen o andra vagnar o vill nu ha evolution! Köpte på blocket o har fått pengarna tillbaka vid försäljning faktiskt!!

• s07

Tillbehör..? Jag tyckte mugghållaren var händig...annars inget

• s07

Oj, jag tyckte been var rätt lättstyrd! Förutom när den fastnar m framhjul nerför trottoarer. Ärligt tycker jag handtaget är en av cameleons nackdelar. Fick stumma och ömma handleder av den. Å andra sidan är den mycket lättpushad och vänder snabbt. Min babyjogger city mini är ännu sämre! Bäst hittills för mina handleder är stokke. Handtaget ser galen ut men är väldigt bra!

• s07

Helt ok om du behöver det tillbehöret. Kolla bara att alla kardborreband är hela o oslitna

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21