• s07

Bugaboo-tråd nr 21

Tack ami! Vad bra. Min mamma ska till USA i vår och jag funderar ev på att beställa lite reservdelar till frog. Min har dock en underbar orange färg med marinblå quiltad insida. Så snygg. Dock är varukorgen solblekt. Så en sådan vore inte dum.

• s07

Bara en fundering, hur märker man att ett bugaboochassi är gammalt/ sönderkörd?

• s07

Tror jag ska se till att leta reda på reservchassi till grodan utifall att...känns kul med äldre vagn att fixa o dona med tycker jag. Gillar verkligen dess mindre format och lufthjul är mycket skönare än foamhjul.

• s07

Var finns reglerna att läsa? Jag tycker annars det verkar vara självklart att efterlysa saker i ett riktat diskussionsforum??

• s07

Bluetopaz- just ja frogchassi på camram funkar också. Men ärligt gillar jag frogchassit bättre. Inga onödiga knappar mm, jag höjde handtaget sällan ändå.

• s07

Tack för regellänkningen! Hårda bud från FL tycker jag. Då kommer jag med en (regelrätt? :) fråga- passar camens varukorg på frogen?

• s07

Oj vilka fina vagnar det var i buggatråden. Synd att jag inte är rik, skulle då direkt köpa en bee...och pimpa min frog med svart elefanter-tyg från svenskt tenn samt dito åkpåse.

• s07

Seriously- jag känner igen mig. Min son satt inte alls bra i buggan utan hasade, vred sig, gled ur, tuggade på bygeln mm. Det slutade med att jag sålde min Cam och bytte till en stokke Xplory som han sitter som en kung i. MEN jag saknade buggans flexibiget så mycket att jag köpte en beg frog nyligen. Det funkar bättre nu vid 13 mån ålder då han sitter betydligt bättre. Så ett alt är att du köper någon sulky eller beg vagn som du ändå kan använda sen, och sparar bugaboon.

• s07

En vagn som var ett alt var brio happy som har betydligt bättre sittdel än bugaboon och ok beg pris -sen kan man ju sälja den. Jag valde stokke för sonen gillar att sitta högt upp!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21