• s07

Bugaboo-tråd nr 21

Brio go menar jag

• s07

Eller så gör du som i Danmark, byter t liggdel o selar honom!

• s07

Jag tror vagnen känns vippigare tom än med barn i.

Förresten måste jag än en gång säga hur mycket jag ÄLSKAR att köra min frog! Den känns bra mycket lättare, kortare och smidigare än cameleon. Då har jag cameleonhjul framtill, och på mjukaste fjädring. Fullständigt älskar denna vagn.

Är chassit verkligen mycket mindre och smalare på frogen??

• s07

Kortare menade jag- for min del avgör faktiskt cm i längd i trapphuset hemma! Jag föredrar även lufthjulen. Trist att de slutade med den vagnen. Ska köra extra klädselset till den i USA för det känns som jag kommer att ha frogen i ett par år till.

• s07

Lindadjo- var köpte du alla dina originalklädslar? Skulle vilja ha aubergine. Och en till ny orange- det är läckert med marinblå quiltad insida!

• s07

Jo, och en i marin! Och på bugaboos hemsida finns svarta tillbehör. Har efter viss tvekan bestämt mig för att jaga rätt på ny orange klädsel om jag hittar den. KidZshop har den inte. Gillar näml den marinblå insidan, finare än krämvit tycker jag. Har orange klädsel nu men ngr delar är lite bleka.

Jämförde idag frog och cameleon på dagis och frogen ÄR ca 5 cm kortare. Att trycka ner den jämfört med camen är mycket lättare, vilket jag verkligen märker när jag kör vagnen. Den är som någon påpekade lite lägre, men det gör mig inget. Sonen är ändå vänd mot mig:) har löst bygeltugg och sittproblemet genom att ha honom halvliggande, då kan han inte tugga på bygeln.

För mig än frogen dagis- och slitvagn/ resevagn, ska jag ut på stan länge väljer jag hellre stokke som tveklöst är bästa sittvagnen för barnet. Men den är meckigare att transportera och gör sig inte lika bra i terräng.

• s07

Ååååå bloetopaz jag vill jättegärna ha en extra sittdel t min frog!!! Får jag pröva/ köpa?

• s07

Lindadjo, HUR fick du tag på den orangea varukorgen??? Jag har en men den är verkligen solblekt ställvis. Tråååkigt.

• s07

Ni som har / haft frog, funkar verkl camens varukorg? Den ser riktigt bred ut, (kollade på nya idag) o skjuter liksom fram...funkar det? Påverkar den körförmågan tro?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21