Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Sweetheartno1 skrev 2011-09-07 14:41:51 följande:
    Fröken: Dom verkar himla mysiga ! Vilken hade du ? Har hittat tre olika ! Kan du rekommendera en sådan ?
    Jag har en från *letar i minnet* 

Måste gå och kolla!

• Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2011-09-07 14:49:41 följande:
    Jag har en från *letar i minnet* 

Måste gå och kolla!
    Den var från 2Me, en helt ok modell med mysigt fleecefoder. En kompis har två stycken, en på handtaget till sig själv och en på bumpern till barnet
  • Fröken Småland
    Ben10 skrev 2011-09-07 14:56:15 följande:
    Detta får du gärna utveckla?!?!?!
    Är nya chassit sämre el? Menar du att man ska köpa den ny?

Jag begriper ingenting Förvånad
    Jag får ibland skit i tråden för att jag är negativ till det nyare chassit med snäppfästen så egentligen vill jag inte dra historien igen. Men om du läser bakåt så kommer du att se att det är många (dock inte alla) som har haft problem med glidande chassin. Som andra ägare har man aldrig garantier och det är många som blivit stående med ett glidande chassi. Om man däremot är första ägare så är Bugaboo extremt generösa och har bytt ut chassi efter chassi med ett leende. 
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-09-07 15:19:45 följande:
    Ser ju föresten inte så avancerade ut, kanske man kan sy nånting sånt själv.
    Det borde vara jättelätt och sy, jag kan ge dig måtten på min om du kommer till skott.

Förresten så såg jag att det ligger en på Tradera nu, med nästan samma ord som vi/jag skrev här Måste vara någon som läst här och fått en ingivelse att sälja.

*håller hårt i min muff* Drömmer
  • Fröken Småland
    Ben10 skrev 2011-09-08 13:49:52 följande:
    Hmm då låter ju 95 pund orimligt för bara vagnen från en på ebay. Men fått svar av henne att det ska stämma
    Det låter väldigt dyrt men företag har ju helt andra tariffer om de förhandlat med logistikföretagen.
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-12 11:00:32 följande:
    Åhh blir så arg !!
    Det regnar igenom original regnskyddet i sömmarna ! Gör det det på era med eller ska jag reklamera mitt ?!
    Ett regnskydd som läcker skall reklameras oavsett hur vanligt det är att det inträffar. Noll-tolerans helt enkelt
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-12 11:11:28 följande:
    Fröken S: Men är det vanligt ? Tycker det är jätte bra utom att skiten regnar igenom. Kommer nästa isf vara likadant ?
    Ringer till barnbutiken bums !!
    Aldrig hört om det om det inte är ett äldre och misshandlat regnskydd där sömmarna släppt eller där pvc:n tappat kvaliteten. Reklamera!
  • Fröken Småland
    Minipumpan skrev 2011-09-12 12:10:44 följande:
    Tackar för snabbt svar. Följdfråga: då måste man ha någon sorts adapter/fäste va?
    Yes. Kolla i FAQ i TS och bläddra till bilstolsadaptrar så hittar du bild
  • Fröken Småland
    Dofsing skrev 2011-09-13 10:09:24 följande:
    Hej hej!

Någon som vet var man kan få tag på en suflett i färgen off-white? Vill bara köpa sufletten och inte hela topsetet.
    Kanske någon här som inte vill ha sin längre... ??
    Inte efterlysa! *slår på fingrarna*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21