Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

pergotezzie skrev 2011-10-07 22:56:44 följande:
    till kenton
    jag skrev inte att ALLA  gjorde det utan vad jag googlat mig till så är det ett ganska vanligt problem

och sen skriva att det är ett "försäljningstrick utav mig att skriva att alla gjorde det tyckte jag var väldigt fult av dig.

hade kunnat skriva att den var helt i nyskick eller hur
    och skickat den till dig och sen vägrat ta ansvar för det eftersom hörnet runt garanti gäller vid begagnat köp
    men det gjorde jag inte eller hur
    skrev som det va att den glider lite,vilket bara är ytterst lite på högra sida efter noggrann inspektion

blev väldigt besviken eftersom jag varit fullkomligt ärlig
    och nypriset på min bugaboo är ju faktiskt 14.995 kr
    vill inte skänka bort den.

du bjöd 6300 kr inkl frakt ,kostar495 kr fast pris med bussgods.

då hade du fått vagnen för 5800 kr inkl ALLA tillbehören.

har varken tagit överpris eller lurat nån

vill gärna veta om lagningskitet går att köpa.,
    Men hörrni... Med risk för att bli kallad ännu värre saker än tidigare i veckan Det här är ju ingen domstol där man kan argumentera för - hon sa och - jag sa och försöka vinna opinion och sympati. Är det inte lite sandlåda över det?

Det här är en tråd som kommit till för att vi vill diskutera det vi tycker är kul med våra Bugaboo-vagnar, tips och råd om skötsel och eventuella problem, idéer för att optimera användningen av vagnarna. För både förare och åkares skull. Det finns nybörjare här och det finns gamla rävar. Alla som hänger här har samma yttranderätt men det är god ton som gäller och har man inget konstruktivt att tillföra tråden så uppmuntrar jag å det bestämdaste att leta upp eller starta en annan tråd.
  • Fröken Småland
    Minnie7 skrev 2011-10-08 10:51:34 följande:
    För en nybörjare- vad tänka på att fråga om vad gäller cam från 2006? Rimligt pris? Jag kan ju inget så därför frågar jag. Vill inte pruta för mkt men ej heller betala överpris.
    3.500 - 4.500 kanske?
  • Fröken Småland
    Minnie7 skrev 2011-10-08 10:57:40 följande:
    Tack för svar- då vet jag hur jag ska göra. Är det något särskilt att tänka på vad gäller chassi från 2006? Funkar alla tillbehör som finns i affärerna nu?
    Alla Cameleon är likadana (förutom höjdjustering på handtagen) och tillbehören passar oavsett ålder
  • Fröken Småland

Usch, vilken soppa! Men se till att prata med butiken innan du anmäler, kanske de drar ännu en vals för att rädda sitt eget skinn...

• Fröken Småland
    Noiis skrev 2011-10-11 08:29:02 följande:
    *harklar* de fick bli en scooter s.... men jag känner mig inte nöjd och glad men ja undkom iaf dom fasta hjulen!
    *googlar*

Ser ut som en Brio Spin ungefär, det är nog ingen dålig vagn alls utan har det mesta som en vagn skall ha

Fast det var inte så fina färger och varför lackar de chassit i flera färger? Obestämd Vilken färg valde du Noa?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21