Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Sweetheartno1 skrev 2011-09-16 13:53:20 följande:
    Frk S: Du är ju grym !!
    det är ju det jag alltid har sagt Drömmer
  • Fröken Småland

Observera att det finns två rosa fleecenyanser, den ena är samma färg som canvasen och den andra är ljusare bubbelgumsrosa.

• Fröken Småland

Ludde från IKEA säljs som en matta och har godkända kemikalievärden för mattor vilket av förståeliga skäl har helt andra gränsvärden än bebisartiklar. Ungefär som plastglas; visst kan man dricka ur det någon gång ibland men i nappflaskor är det inte tillåtet med Bisfenol eftersom produkten direkt riktar sig till små barn.

• Fröken Småland
    standby skrev 2011-09-20 09:08:29 följande:
    Jag får hyfsad ångest av denna IKEA-fårfälls info! Har en fäll som jag köpte -02 då första barnet föddes, den har alla våra 3 legat MYCKET på Rynkar på näsan men gjort är gjort, jag hade inte en aning om att det inte var bra!

KAN dock hända att den faktiskt såldes på barnavdelningen då...
    Man får ju utgå ifrån vad man känner till och göra sitt bästa utifrån det. Kanske du har varit extra medveten på något annat område och på så sätt "kompenserat" för riskerna. Våra barn utsätts för så mycket hela tiden att man bara kan göra sitt bästa och det måste räcka
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-21 17:04:16 följande:
    Gud va många annonser på handmuffar från me2 på tradera det dök upp efter snacket om det i tråden ?! Eller är det bara jag som inbillat mig det ? :-P
    Nä, jag noterade det också. Precis efter att vi pratade om det *tittar mig nojjigt omkring*

Fast de där är toppen, en sån har jag Kanske skall ropa in en till lilleman också Hjärta
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-27 17:13:00 följande:
    Åhh den sufletten var ju jätte fin ! Går dom att köpa lösa till bugaboo ?
    *letar i minnet* Tror att hon på mässan sa att man måste köpa hela toppset. Minns Kavat tro?
  • Fröken Småland

Om det är någon som kan berätta för mig hur man kopierar en bild från galleriet och klistrar in i tråden med en Mac så skall jag lägga in en snygg bild på en Crescentsuffla på en Cameleon.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21