Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-10-03 12:53:08 följande:
    Det ligger en donkey ute i trollhättan på blocket för 8000:-!!!! Jag sålde min för 12!
    Har du sålt din Donkey? Varför? *nyfiken*
  • Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-10-03 13:08:53 följande:
    Frk småland

Jag blev för snål använder syskonvagn sååå sällen (ett par gånger i veckan) så jag köpte en phil and teds explorer med hammeread syskonsits istället. Är jääättenöjd med bytet, och mellanskillnaden prisnivå böev 7 papp.. Kan ju nästan köpa den där donkeyn nu på blocket hahahah.
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-10-05 18:07:27 följande:
    Tror hon menar dyna Tungan ute
    Antagligen. Men det var främst missbruket av frågetecken som jag undrade över
  • Fröken Småland
    MaammaL skrev 2011-10-06 10:46:00 följande:
    låter ju lite så, eller så är det någon som vill bli av med den snabbt.. ev dolda fel osv.
    Det är en fejk-annons, det har konstaterats tidigare i tråden. Vad menar du att det skulle kunna finnas för dolda fel som inte täcks av garantin?
  • Fröken Småland
    MaammaL skrev 2011-10-07 11:45:50 följande:
    nu vet jag inte om du ska ha barnet i när du drar vagnen upp för trappor men risken är ju att det går sönder helt.. tyvärr så är det vanligt med teleskopstyren överhuvudtaget de är ju inte riktigt anpassat för att man ska göra så, det väl ingen vagn egentligen..men jag skulle inte köpa den.
    Nu är det så att jag - patetiskt nog kan man tycka - har hängt i den här tråden och läst varje inlägg som gjorts sedan våren 2007 och jag har hittills inte hört - varken här eller i media - om någon incident där ett teleskophandtag från Bugaboo har släppt och gått sönder på det sättet som du beskriver. Så jag tror att du som nybörjare skall läsa på lite mer innan du kommer med råd och varningar som är direkt felaktiga.

*over and out från proffsen* 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21