• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

När jag reste med Bee så missadebjag att boka transportväska på flygplatsen (en vecka innan, de sa inte detta till mig). Så den fick åka i plastpåse. Jag var livrädd och sa till pack-personalen hur de skulle behandla min pärla :0). Men det gick fint! Men inget jag rekommenderar pga nerverna :0). Hyr ett airshell på flygplatsen. Kostar en hundring eller två...

Silas 2009-03-03
  • imsa

tack för svar.

får kolla med flygbolaget om det där airshellet som du nämner. Kan tycka det känns lite mkt pengar att köpa en transportväska, men man kan ju köpa en och sedan sälja den igen... ;)

fler erfarenheter från någon annan?

Joddan skrev 2010-04-25 22:02:14 följande:
    När jag reste med Bee så missadebjag att boka transportväska på flygplatsen (en vecka innan, de sa inte detta till mig). Så den fick åka i plastpåse. Jag var livrädd och sa till pack-personalen hur de skulle behandla min pärla :0). Men det gick fint! Men inget jag rekommenderar pga nerverna :0). Hyr ett airshell på flygplatsen. Kostar en hundring eller två...
  • LillaG

Hej! Har haft min {#lang_emotions_heart}-Cam i ett halvår ungefär. Nu när sommaren närmar sig med stormsteg så funderar jag på följande...
    Hur bra är sommarsufletten? Är det nån skillnad egentligen från vanlig suflett? Och går det att fästa ett solskydd i en vanlig suflett? Skyddar solskyddet bara mot uv-ljus, eller tar det bort lite sol oxå från barnet så det inte behöver kisa?

Och vad är snyggast - denim bas + Paul Franks blocks toppset eller denim bas + Off White toppset?
    Supertacksam för input!! {#lang_emotions_sunny}

Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • imsa

verkar som om man "samlat" prylar från olika sajter runt om i från olika länder för att få bästa pris? tolkar jag det rätt då?

Xst skrev 2010-04-25 22:21:52 följande:
    Lustiga priser?
  • mamma på vift
    LillaG skrev 2010-04-25 22:21:06 följande:
    Hej! Har haft min -Cam i ett halvår ungefär. Nu när sommaren närmar sig med stormsteg så funderar jag på följande...Hur bra är sommarsufletten? Är det nån skillnad egentligen från vanlig suflett? Och går det att fästa ett solskydd i en vanlig suflett? Skyddar solskyddet bara mot uv-ljus, eller tar det bort lite sol oxå från barnet så det inte behöver kisa? Och vad är snyggast - denim bas + Paul Franks blocks toppset eller denim bas + Off White toppset? Supertacksam för input!!
    Jag älskar denim basen och nu på våren och sommaren brukar jag köra med off white sufflett...det är så snyggt!! Så jag röstar på off white
    Att städa när man har småbarn är som att skotta snö när det fortfarande snöar.
  • LillaG
    imsa skrev 2010-04-25 22:07:47 följande:
    tack för svar.får kolla med flygbolaget om det där airshellet som du nämner. Kan tycka det känns lite mkt pengar att köpa en transportväska, men man kan ju köpa en och sedan sälja den igen... ;)fler erfarenheter från någon annan?
    Jag har fått två vagnar sönderslagna så att jag har fått byta chassi på en och fått handtagsdel utbytt på den andra. Tråkigt, så jag kommer använda transportväska från och med nu!!!
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • Steph

Hej
    kan man köpa endast suflett tyg någonstans till cam??
    Eller man måste köpa hela toppsätt??

Stephie

• LR75
    Steph skrev 2010-04-25 23:39:26 följande:
    Hej kan man köpa endast suflett tyg någonstans till cam?? Eller man måste köpa hela toppsätt?? Stephie
    kidzshop.se

under barnvagn - bugaboo - tillbehör - toppset/basklädsel/suflett
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21