• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kajsan
    stinamaria skrev 2010-03-10 17:27:34 följande:
    www.blocket.se/skaraborg/Bugaboo_Cameleon_med... Vad tycker ni om denna vagn? Visst är det "rätt" chassi, dvs det som inte glider? Är priset bra? Är det något särskilt jag ska kolla efter när jag tittar på vagnen? (självklart inte min annons)
    Alltså det där med att det är chassit som inte glider får det att låta som om alla nya chassin glider Naturligtvis är det inte så.
    Själv skulle jag inte köpa en 3-4  år gammal barnvagn för så mycket pengar, då skulle jag hellre köpa en helt ny med garanti eller vänta tills jag fick tag på en till bättre pris begagnad.
    Jo just det!
  • stinamaria
    Kajsan skrev 2010-03-10 18:21:38 följande:
    Alltså det där med att det är chassit som inte glider får det att låta som om alla nya chassin glider Naturligtvis är det inte så. Själv skulle jag inte köpa en 3-4  år gammal barnvagn för så mycket pengar, då skulle jag hellre köpa en helt ny med garanti eller vänta tills jag fick tag på en till bättre pris begagnad.
    Nej, det förstår jag att det inte är. Men mitt lär ju börja glida för jag kommer slita på det eftersom jag har några trappsteg att gå i varje dag. Och jag lär ha otur:P
    Jag får denna vagn för 6000 och jag behöver inte åkpåsen och ståbrädan så kommer sälja dessa och lär ju få nästan en tusenlapp för dem tillsammans så då blir det "bara" 5000 för vagnen och de andra tillbehören. Låter det rimligt eller borde jag avvakta lite till? Denna vagnen har precis de färger jag vill ha nämligen hehe
  • imsa

mailade bb häromdagen om mitt problem med flärpen som inte låser ordentligt. jag är sååå otålig, jag vill ha svar direkt. hur lång tid kan det ta och få svar tror ni?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Ia 70
    imsa skrev 2010-03-10 20:44:48 följande:
    mailade bb häromdagen om mitt problem med flärpen som inte låser ordentligt. jag är sååå otålig, jag vill ha svar direkt. hur lång tid kan det ta och få svar tror ni?
    Det tog bara ett par arbetsdagar att få svar fr dem. Men det kan ju vara olika. Väntar nu på mitt chassi
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • sok
    imsa skrev 2010-03-10 20:44:48 följande:
    vilken flärp?
  • Kajsan
    stinamaria skrev 2010-03-10 18:31:46 följande:
    Nej, det förstår jag att det inte är. Men mitt lär ju börja glida för jag kommer slita på det eftersom jag har några trappsteg att gå i varje dag. Och jag lär ha otur:P Jag får denna vagn för 6000 och jag behöver inte åkpåsen och ståbrädan så kommer sälja dessa och lär ju få nästan en tusenlapp för dem tillsammans så då blir det "bara" 5000 för vagnen och de andra tillbehören. Låter det rimligt eller borde jag avvakta lite till? Denna vagnen har precis de färger jag vill ha nämligen hehe
    Nej, alltså ingen pik åt dig utan mest en reaktion på alla dessa Blocket-annonser där folk snackar om " det säkra chassit som inte går sönder". Eh...Va? Liksom...
    Jo just det!
  • imsa
    den vita som man låser i vilken höjd man vill ha handtaget...

sok skrev 2010-03-10 21:10:58 följande:
    vilken flärp?
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • poo79
    Stargirl skrev 2010-03-10 16:15:13 följande:
    Den nya ska vara smidigare och bättre....men för en 4 åring vet jag inte om jag hade propsat på att hon går ist
    Jo det har du ju rätt i {#lang_emotions_dreamer}.  Den jag har kanske får duga en stund till.
  • sok
    imsa skrev 2010-03-10 21:51:23 följande:
    aha den flärpen!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21