• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Karo Lina skrev 2010-09-10 15:59:48 följande:
    Wiiii nu har jag beställt! Beställde från Kidzshop eftersom de hade omgående leverans och man fick 500kr i presentkort där att köpa tex tillbehöv för! Spännande!
    Har ni andra goda erfarenheter av kidzshop?
    åh då får du hem den fort om den finns i lager kidzshop är toppen! Hjärta och det ryktas om att dom säljer mest bugaboo än nån annan vilket gör att dom har bäst koll
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis

har precis kommit hem med en clancy *lycklig* ångrar lite att jag sålde min första, men den passade inte alls färgmässigt till min cam :-/ och nörd som man e så användes den ju aldrig. nu håller jag mina tummar och tår för att den ska passa bra färg mässigt till been

• Noiis
    bohusbebis skrev 2010-09-11 17:15:51 följande:
    Skumt borta redan? såg nog ut som en gecko (om jag nu börjar lära mig det här...) Fast smutsig till max... Finns så sällan nåt här på västkusten...
    Har ju fått lite mersmak på Bugga nu inför "vintersäsongen" och funderar på om vi inte borde ha en ändå... Som komplement till Bee:et...
    jaa annonsen hittades inte iaf
    jag kör på en brio sitty nu till vintern om det inte är bra plogat! förra året fick jag damp på camen för den va helt värdelös att köra med i snön! men iof alla vagnar suger när det är mycket snö så jag skulle om jag vore du satsa på nåt som du kan ha som dagis vagn sen! typ emmaljunga scooter, brio sitty/race eller liknande. för ditt barn va lite större va?
  • Noiis

Fröken Småland skrev 2010-09-11 21:41:10 följande:
    Sjukhusmamman: Hur gick det med färgmatchningen?
    såååå snyggt
  • Noiis
    yrväder skrev 2010-09-12 11:16:16 följande:
    Ja jag har nog tänkt köra sjal oxå ändå i början, men jag vill nog ändå ha en vagn iaf. Vill iaf inte vara vagnslös ända tills hösten...
    jag hade aldrig klarat mig utan vagn i början! man vet ju aldrig hur förlossningen blir, men jag skulle nog ha is i magen och avvakta ett tag till och se när datumet för släppet av vagnen blir. det lär vi ju få veta på ett ca under hösten/vintern. och därefter välja vilken vagn man ska satsa på
  • Noiis
    Karo Lina skrev 2010-09-12 11:53:31 följande:
    Oj! Kommer det nya modeller också? Då var det kanske riktigt dumt att köpa en all black nu... jag borde haft is i magen!
    jag skulle nog höra av mig till butiken och fråga om man får returner för att byta modell  om man inte öppnar paketet. men jag tror inte att dom  nyamodellerna släpps fort, det brukar ta ett ex. antal månader. som bee plus tex. den visades i köln samma tid som nu och släpptes först våren/sommaren?! så det tar ju tid innan nya produkter kommer ut på marknaden.

jag tycker dock att de e skit kul att bugaboo själva förnekar på facebook osv. att det ska komma en syskonvagn...
  • Noiis
    Karo Lina skrev 2010-09-12 12:02:15 följande:
    Tror ni att vi får se bilder redan i nästa vecka? Isf kanske jag hinner retunera inom loppet av öppet köp. Har ju köpt av kidzshop. För oss är det ju verkligen ingen brådska med vagn så jag kan ju vänta egentligen. Vågade bara inte eftersom all black höll på att ta slut.
    men du hänger med på att det är 2 helt nya modeller va? så det är inte som med allblacken att de är en cameleon med ltd.

Vad gissar vi på i tråden om dom nya modellerna? Jag tror att det blir en paraply sulky ala maclaren och en 3 hjulig terräng vagn ala UJ
  • Noiis
    Karo Lina skrev 2010-09-12 12:02:15 följande:
    Tror ni att vi får se bilder redan i nästa vecka? Isf kanske jag hinner retunera inom loppet av öppet köp. Har ju köpt av kidzshop. För oss är det ju verkligen ingen brådska med vagn så jag kan ju vänta egentligen. Vågade bara inte eftersom all black höll på att ta slut.
    ja som flera har påtalat så har vi i denna tråden lyxen att ha en infiltratör på mässan! jag tror att hon brukar kasta ut bilder sisådär strax efter mässan när hon kommit hem så det beror lite på henne men vi alla vi flörtar så¨ögona glöder och hoppas på att få se fort. bugaboo brukar väl släppa sina officiella bilder lite senare i samband med att man får veta när produkten släpps på marknaden.
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-12 09:31:09 följande:
    Sjukhusmamman: Jättefin! Skulle vara kul att se en bild utomhus med lite bättre ljus
    finns i bildtråden
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21