Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

rosa ser mer ut som uttuggat hubba bubba... lite skitrosa... fast praktiskt, gör ju inget om den blir skitig

• bohusbebis
    Liten Mjau skrev 2011-02-18 20:16:23 följande:
    Nu är ståbrädan på. Inte särskilt svårt att sätta på. Liggdeln åkte på oxå. Ligger en bild i bildtråden
    fin rosa sufflett - men inte är det den nya?
  • bohusbebis
    Tant Pruselius skrev 2011-02-20 21:36:15 följande:
    Joddan - va skönt att allt löste sig till det bästa och att det blir en vagn du vill ha inte måste ta ! Kul med lillasysters namn, det finns med på topplistan här med eller rättare sagt K vill att om vi får en tjej så ska det bli en Lily
    vi har åxå en lily, efter farmor Lilly och mormor Lisbeth (lily är eng. smeknamn för elisabeth
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-02-22 14:19:25 följande:
    Såg att de sålde ut Liggdelslock på Barnbutiken i heron (och en massa andra bugga-grejer). Locken kostade 150 och det fanns bl.a. Paul Frank skurvey.
    Maila dem och fråga om de kan skicka, det gjorde de en gång till mig. Fast jag ringde ller mailade nog nätbutiken, fast de gav mig ändå samma pris som i Heron... Men det tar ju några dagar...
  • bohusbebis

apropå dyna så har jag ritat av en originalsittdyna, men är inte så imponerad över den... Jag ritade ett eget genom att lägga ett gammalt lakan på Bee:ets sittdel och rita av. Har även sytt några vikveck där sits och ryggstöd möts, och i framkanten vilket gör att dynan sitter jättebra. Även lite svängda sömmar i framkanten... Annars ganska lika Mamma på vift.

• bohusbebis
    Insomnie skrev 2011-02-22 22:29:24 följande:
    bohusbebis: Förstår inte riktigt hur du menar med vecken och de svängda sömmarna på sittdynan.. Du har inte lust att bjuda på en bild?
    Tror det syns på dynan i "bildarkivet", Bee:et med gula suffletten... i framkanten... Syr även 3 raksömmar mitt i viket mellan sittdel och ryggdel sas... Det gör att den sitter väldigt bra i Bee+, vet inte om det spelar nån större roll på övriga modeller...
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-28 11:44:07 följande:
    behöver en ny skötväska och har snöat in på mig en svart bugaboo i canvas. 
    Är det nån som har bild på hur en sån hänger på en bee plus? blir den på tok förstor? eller hänger den snyggt??

Inge bra alls. Har inte nån längre, tyckte åxå den var så snygg men den fick vara med på en tur och sen ut på blocket   Den är klumpig och sitter inte alls bra nånstans på Bee:et. Omöjlig att fästa.... tyvärr, tycker ju att den är så snygg...
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-28 15:01:52 följande:
    Äh jag får väl ge upp lägga pengarna på ett gymkort istället

Såg för ett tag sen en fräck "innovation" på blocket med walking-stick-liknande handtag som de hade monterat på vagnen så man kunde powerwalk:a med barnvagnen (bildmontage antaligen men kul grej, typ den där med askkopp till barnvagnen istället för lattehållare)
    Kanske kunde vara nåt oumbärligt?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21