Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhus Mamman skrev 2011-03-03 22:04:12 följande:
    ica maxi coop forum och hemtex har iaf här
    barnbutiker brukar åxå ha
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-03-03 21:20:29 följande:
    "Råkade" ropa in ett väsklock på Tradera för en krona... Tänkte att man kanske kunde sy om den till nåt kul... Förvaring eller nåt.... Nån kreativ idé ?
    Det kan bli en "saddlebag" till Bee:et! Bara hängde den över chassiramen på sidan
    Eller så kan man ha den som smidig skötväska hängade över handtaget, lyckades hitta två spännen och en rem som passade. Funderar på om man kan sy i en dragkedjesficka på "baksidan" för att använda tomrummet inuti som förvaring också (det är ju två små dragkedjefack på den).
    Får byta sufflett igen för att matcha...
  • bohusbebis
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-05 12:23:49 följande:
    Var det av Billigt men bra ? Funderar på om jag ska köpa ett mönster ! Var det bra beskrivning ?
    pm:a mig så kan du få mitt, gillade det inte utan tänkte försöka på egen hand (har en bee+, men trodde att jag hade en cam i min hand en gång men så backade säljaren
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-03-05 11:47:52 följande:
    Det finns bilder i nya bildtråden på Frog med cambas. Klarblå så fin så!
    var var? hittar inte i medlemsbildtråden....? *dräggel*
  • bohusbebis
    Coca cola light skrev 2011-03-05 16:24:04 följande:
    Skulle ni våga flyga med er Bugaboo? Jag har ingen transportväska till min vagn utan tänkte använda mig av en sådan där påse som man får köpa på Arlanda. Är det lätt/svårt att få ersätting om det händer något med vagnen? 
    Vi har haft osis två gånger när vi flygit (eller faktiskt tre - men den första var en skruttvagn så det gjorde liksom inget) med vår Phil&Teds (MED speciell transportväska). Men min erfarenhet är att flygbolagen är väldigt schyssta och ersätter eller låter reparera. Men nu tror jag inte att jag vill flyga med en "älskling" igen utan väljer en skruttvagn nästa gång..
  • bohusbebis
    Tant Pruselius skrev 2011-03-09 12:53:50 följande:
    nu finns det en lillasyster att stoppa i camen BabyHjärta
    loppan föddes igår, lovely!
    {#emotions_dlg.flower} GRATTIS!!!!!!!!!!!!!
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-09 21:11:39 följande:
    Grattis min kära Tant till tösen!

I dag har jag blivit "mormor"  För det sista Noa sa innan han somnade var "min nagn min bebis är fin"
    Både Noa och jag är väldigt glada och nöjda
    Tack snälla Mileas mamma Hjärta

(och så kan jag tydligen inte lägga upp bilder här på FL längre *morr* men dom finns i min blogg se sidfot)
    så nyfiken man blir på vad du å MM har för kuckel ihop, bild bild bild bild!!!
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-03-10 15:06:41 följande:
    Noas vagn:

kunde inte låta bli att lägga in min egen favorit i "bildtråden"....
  • bohusbebis

Säg att jag INTE ska lägga första budet på denna till min lilla tjej som blir 3 år i sommar....
    http://www.tradera.com/Bugaboo-Cameleon-gra-rosa-auktion_340816_129900588
    Äntligen nåt i "närområdet" och så är det ett glidchassi (men jag har en händig man som kanske kan dra i en vingmutter?) och så börjar ungbusen bli stor och i sommar vill man ju egentligen helst köra bee:et och nu har jag slut på argument.... Bakbinder mina händer och loggar ut från tradera.... puh... så svårt att stå emot....

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-03-22 09:51:57 följande:
    Varför inte? Om du får den för 2000 så är det en ren investering och du tjänar helt enkelt pengar på den om du slaktar och säljer sen. Hjul 500, bas och varukorg 600, ram 700, lyftbygel 100, toppset (fleece?) 200, bågar och fästen 100, defekt chassi 500 kr.

Det är kvalificerade gissningar på priserna men skulle tro att det hamnar där någonstans.
    Säljaren har ganska taskiga omdömen så det blir nog inte särskilt högt pris och du kan sticka förbi och kolla på den innan du lägger bud. Go for it!
    tja... om man bara får igen pengarna så kan man ju rulla den i sommar... ååååååååå, har iaf mailat om fler bilder så får vi se... Vad är den max värd tycker ni?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21