Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Bestämde mig just för att det inte blir nån Rosa Cam för oss, men auktionen på Tradera är inte så dum tror jag... Det ingår mer än vad som är angivet: regnskydd, komönstrad suflett och sittdyna, samt en mugghållare från Sunshine kids, som är mycket bättre än Bugaboos. rymmer 2 drickor och lite annat smått och gott. Ett rött Bugaboo prasoll med fäste för ramen ingår också.
    Vi kommer köra på med vår Mountain Breeze tror jag, eftersom nya Freerider ståbrädan/sparkcykeln var en sån hit att barnen inte vill åka annat just nu... ( å då har vi varit ute nästan hela dan å åkt)

• bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-03-26 17:09:52 följande:
    Bestämde mig just för att det inte blir nån Rosa Cam för oss, men auktionen på Tradera är inte så dum tror jag... Det ingår mer än vad som är angivet: regnskydd, komönstrad suflett och sittdyna, samt en mugghållare från Sunshine kids, som är mycket bättre än Bugaboos. rymmer 2 drickor och lite annat smått och gott. Ett rött Bugaboo prasoll med fäste för ramen ingår också.
    Vi kommer köra på med vår Mountain Breeze tror jag, eftersom nya Freerider ståbrädan/sparkcykeln var en sån hit att barnen inte vill åka annat just nu... ( å då har vi varit ute nästan hela dan å åkt)
    det jag hoppas med detta inlägg är att någon ska bjuda jättehögt så att jag inte ger mig in auktionen, för egentligen behööööööver jag ju inte vagnen men attans så sugen jag är.......
  • bohusbebis
    Obestämd lite besviken på den rosa... hade hoppats mer på gammelrosa, men den ser mer ut som uttuggat hubbabubba...
  • bohusbebis
    Tant Pruselius skrev 2011-03-26 20:32:35 följande:
    gillar inte alls den plommonlila-vinröda, hade velat ha knallila !
    Fast med en rosa marimekkodyna kan den nog vara snygg....
  • bohusbebis
    gavagai skrev 2011-03-28 10:28:01 följande:
    Nu är det kört, tror jag. Nu har jag också blivit biten av Bugaboo-bacillen (the bugaboo bug?). Glad Köpte igår en Cameleon-ram, två sittdelsbaser, ett sittdelsöverdrag samt Cameleon-suflett-fästen och bågar... och jag som inte ens har ett fungerande chassi. Tungan ute
    aaaaaah, den är smittsam den där bugg:en..... kämpar å kämpar emot att sätta tänderna i den där läckra rosa/grå på tradera just nu.... den är sååå fin, men jag kan inte motivera en vagn till... speciellt inte som det bara verkar vara mountain breezen som gäller i huset just nu (pga freerider-scooter-ståbrädan).

Nån som har ett skjutmått och kan mäta dimensionen på bakaxeln på Bugaboo Cam:en? Kanske kan man sätta fast Freeridern på den åxå?? (går absolut inte på Bee:et)
  • bohusbebis

sitter på mina händer några timmar... ska INTE buda på grå/rosa cam.... HJÄLP MIG!!!! Dottern fyller 3 i sommar, ingen idé att jag köper den väl....

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-03-29 12:45:49 följande:
    Åldern på barnet tycker jag inte är så farlig, däremot så börjar priset bli för högt *snål* Jag tycker den skulle ha stannat på 2000. Det finns felfria (äldre) buggor att få tag på för 3500 så köp hellre en sån
    Tänkte ev sträcka mig till 2500 men klamrar mig fast vid ditt argument direkt. Ska det vara en fyndvagn så får det vara ett ordentligt fynd. Men snygg är den....
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-29 13:00:53 följande:
    du får helt enkelt släppa en billigt till bohus
    JA JA JA!! *hoppar*     Jag bor ju inte i civilisationen s.as... så snabba fynd i sthlm går bort... föräldrarna som bor där är lite trötta på mina vagnar....
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-29 15:27:01 följande:
    äh du har ju meeeeeeej här vagnar här omkring kan jag hämta åt dig
    Kyss Tänkte inte på de!!!!!!
    Å jag lyckades!!! Att inte kasta mig över den rosa cam:en... Den gick för strax över 3000. Puh!
    Eg skulle jag nog hellre ha en Frog/cam-hybrid isåfall. Och ett FYND!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21