Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

tildasplace skrev 2010-06-29 08:00:44 följande:
    Någon som vet om det är syskonvagn eller kanske en syskonsits som är på g?
    Vi vet väldigt lite, men den kommer att visas i Köln till hösten och lanseras nästa vår.
    Princepesa skrev 2010-06-29 08:23:16 följande:
    Hej,
    Någon som har en bild på en Frog med cam-varukorg?
    Ser det tokigt ut? Jag är lite "avundsjuk" på storleken vår varukorg är alltid överfull (frog).Skäms
    Jag har massor av bilder på det i mitt galleri, då det är så jag primärt har kört vagnen. Känner du igen Frogchassit? I så fall ser du vilka bilder jag menar. Det är bara den helröda och heldenim-kombon som är ren Frog tror jag men där kan också smyga sig in en renodlad Cameleon. Hinner inte leta nu men kan göra det vid ett annat tillfälle om du inte hittar
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-06-30 15:29:15 följande:
    Är det smartast att sälja topset som set eller i delar, vad tror ni?

Det beror nog lite på skicket. Är det superskick/nyskick så tror jag att det är bäst att sälja som set (enklast i alla fall!) men om suffletten är lite solblekt så är det bättre att sälja delarna för sig.

• Fröken Småland

Nu har jag en ny teori igen som jag måste testa på er. Vad tror ni om Micralites sittdyna i en Cameleon/Frog/Gecko? Visst blir det nog lite smalt upptill men jag tänker mig att det inte gör något. Möjligen lite kort också Obestämd. Och synd att färgerna var så lika Bugaboos egna, hade varit kul med lite läckra sommarfärger Tungan ute

• Fröken Småland
    Ellisizza skrev 2010-07-04 21:50:39 följande:
    Många som är missnöjda med bee plus?

www.blocket.se/malmo/Barnvagn_Bugaboo_2816149...

www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Bee__som_NY_...

www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Bee__som_NY_...

(inte mina annonser)
    Skulle tro att det är många som inte haft råd med sina nya vagnar egentligen och som nu fått semesterpanik när de inser att de där sex laxarna kunde räckt långt till något annat...
  • Fröken Småland

Det har ju varit en del prat om transportväskan och dess storlek/möjlighet till ihopvikning så jag gjorde en snabb stilstudie här på morgonen. På första fotot är den bara vikt en gång och på andra fotot är den vikt två gånger men då den fäller ut sig själv så har jag bundit ihop den med ett überfult gammalt bälte (man tager vad man haver Drömmer). Måtten är ca 60*35*30 men skulle bli betydligt mindre om man "tvingade" ihop den. Satte en Oioi Hobo bredvid som jämförelse.

• Fröken Småland

Min väska är en äldre Cameleonväska och trots den trasiga dragkedjan så håller jag hårt i den då den passar till alla modeller

Camelons ram är fem cm längre än Frogs och Frogs är en centimeter längre än Geckos men det är nog främst pga att Geckons ram inte är fodrad.

• Fröken Småland
    livet från ljusa sidan skrev 2010-07-10 23:40:50 följande:
    förlåt var lite oklar ser jag nu...

En transportväska för cameleonen, får man plats med gamla bee i en sådan? 
    Japp, den kombon går utmärkt.
  • Fröken Småland
    livet från ljusa sidan skrev 2010-07-11 20:49:13 följande:
    Tack för infon! Ni är superbäst på alla frågor :)
    Japp. Så är det.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21