Bugaboo-tråd nr 21
Någon som har en bild på en Frog med cam-varukorg?
Ser det tokigt ut? Jag är lite "avundsjuk" på storleken vår varukorg är alltid överfull (frog).

Vinterhjulen passar lika bra på Frog och Gecko som på Cameleon
Det beror nog lite på skicket. Är det superskick/nyskick så tror jag att det är bäst att sälja som set (enklast i alla fall!) men om suffletten är lite solblekt så är det bättre att sälja delarna för sig.
Nu har jag en ny teori igen som jag måste testa på er. Vad tror ni om Micralites sittdyna i en Cameleon/Frog/Gecko? Visst blir det nog lite smalt upptill men jag tänker mig att det inte gör något. Möjligen lite kort också
. Och synd att färgerna var så lika Bugaboos egna, hade varit kul med lite läckra sommarfärger 
Det har ju varit en del prat om transportväskan och dess storlek/möjlighet till ihopvikning så jag gjorde en snabb stilstudie här på morgonen. På första fotot är den bara vikt en gång och på andra fotot är den vikt två gånger men då den fäller ut sig själv så har jag bundit ihop den med ett überfult gammalt bälte (man tager vad man haver
). Måtten är ca 60*35*30 men skulle bli betydligt mindre om man "tvingade" ihop den. Satte en Oioi Hobo bredvid som jämförelse.

Min väska är en äldre Cameleonväska och trots den trasiga dragkedjan så håller jag hårt i den då den passar till alla modeller
Camelons ram är fem cm längre än Frogs och Frogs är en centimeter längre än Geckos men det är nog främst pga att Geckons ram inte är fodrad.
Rocky: bättre sent än aldrig! î?? Välkommen hit!