julmusten skrev 2010-06-22 06:24:34 följande:
Men pratar ni resvaskor till vagnen?? Det kan ju jag faktiskt nagot om!! Efter att ha kort nagra vandor over Atlanten med vagnen i plastpasar och insett att det ar typ meningslost att ha dem, sa inskaffade jag en san har:
www.onestepahead.com/catalog/product.jsp har funkat helt OK. Det har blivit nat hal pa nat stalle dar den har legat och gnagit nanstans, men over lag har den varit bra.Jag kunde inte kopa en buggaresvaska eftersom den tar upp enorm plats i var lilla skolada till lagenhet. Den har viks ihop till en ryggsacksstorlek typ.Overlag sa skulle jag dock inte rekommendera att resa med nagonting man ar radd om!! Min far har jobbat 40 ar med Cargo och packning pa flygplatser och att vara forsiktig med saker ar nte direkt nagot de tanker sadar jattemycket pa.
Fast jag tycker den ser megagigantisk ut, hon på bilden kan ju lätt krypa ned i den och åka med på bagagebandet

Buggans egen väska kan man också vika ihop så den blir liten. Jag förvarar min i en byrålåda. Men den du länkar till ser väldigt bra ut på det sättet att den utöver vagn antagligen rymmer både matstol och eventuellt en resesäng.
För övrigt tror jag att det kan vara dags att uppdatera bloggen med transportväskefakta *tittar uppfodrande på Shoegirl*
Jag påstår att:
Cameleontransportväskan (med eller utan hjul) rymmer Cameleon, Gecko, Frog, Bee och Bee+
Gamla Beeväskan rymmer Bee och Bee+
Nya Beeväskan rymmer enbart Bee+
Men uppgifterna
behöver bekräftas av oberoende källor då jag inte själv innehar samtliga modeller av vare sig väskor eller vagnar *skäms*