Inlägg från: annat82 |Visa alla inlägg
  • annat82

Bugaboo-tråd nr 21

galojj skrev 2011-02-14 22:49:46 följande:
    Hihi, ja självklart är det en personlig åsikt
    Var nog lite det jag var ute efter, vad andra gillar:-P
    Själv vet jag ju inte, eftersom jag inte sett båda live...jag skulle vilja se båda bredvid varandra helst ju

Vilka toppar passar till den blå basen?
    Just nu tänker jag såhär...

antinget grå bas med klarblå topp
    eller klarblå bas med svart topp

vad skulle annars vara fint att matcha den blåa basen med?
    Jag tycker ganska mycket passar den blå basen. Visst den grå basen är lättare, för där är väl inget som blir riktigt fel, men jag tröttnade på min grå efter en månad sådär.

Jag gillar blå och PF colorblocks, den mer cerise-rosa (blir väldigt färgstarkt), det orangea, rött och så klart svart. Har ett marinblått som jag tror passar, men har inte testat. Orange suflett till den blå har jag lagt en bild i bildtråden med. Fast jag gillar de färgstarka varianterna. Visst kanske tröttnar lite på dem efter ett tag, men har man bara något annat så byter man lätt och blir glad igen Svart har jag också, men har inte använt mer än nån månad tror jag, gillar de andra bättre bara
  • annat82
    galojj skrev 2011-02-15 17:58:54 följande:
    Oj, hoppsan...det var ju inte alls min mening att få tråden stängs:-O Hoppas så inte blir fallet! Uh, hemska tanken!
    Jo, har suttit och kikat som en galning på både blocket och tradera...men, hur hittar man avslutade auktioner på tradera? för det skulle kanke underlätta
    Detaljerad sökning, där kan du söka på avslutade auktioner

Väldigt användbart
  • annat82
    galojj skrev 2011-02-17 10:52:05 följande:
    Nja, fast den ser nog bäst ut hitils....hur tror ni den skulle sitta på en cam?
    Finns denna också, har bara sett på tradera och den liknar mycket tinkafu, men med större fack
    www.tradera.com/Dryckeshallare-for-barnvagn-auktion_340818_123160942
    ingen aning om hur den sitter på buggan dock.

Brion ovan har jag också ofta sett på tradera, fast den är nog billigare i Ullared om man har vägen förbi
  • annat82
    Fröken Småland skrev 2011-02-17 11:29:24 följande:
    Jag håller med. Förstod inte varför Saddle Bagen dissades så snabbt
    Inte jag heller. Gillar den verkligen till småsaker
  • annat82
    galojj skrev 2011-02-17 17:36:57 följande:
    Okej! Tack, då ska jag kolla upp det då
    Vad är det mer för festen man får med? alltså hur många olika ska man få med?
    Med mugghållaren får man 4 fästen. 2 till Cam(varav ett passar gecko och frog) och 2 till bee. Så den passar på smala och tjocka delen
  • annat82
    lillkorpen skrev 2011-02-18 12:13:05 följande:
    Med risk för att bli bannlyst (hehe) så tyckte jag bara att den lila var något att ha. Kaaanske den limegröna också, men den såg lite blek ut. De andra kändes som att man sett dem förut. :(
    Jag håller också med. men kan iaf säga att jag gillar den lila Den gröna kan jag kanske tänka mig
    Men tycker de va lite tråkiga i övrigt
  • annat82
    galojj skrev 2011-02-20 13:18:08 följande:
    Har precis varit ute på premiärturen med min nya bugga, och fått prova attt köra en med vinterhjul på för första gången. Min förra hann jag bara testa vinterhjulen inomhus:-P
    Den funkar ju riktigt bra med vinterhjulen ju Har varit lite skeptiskt till dom, och tyckt att vagnen blivit svårkörd, me icket

Och äntligen har vi fått tillbaka en vagn sonen trivs i! Han  älskar nog buggan mer än jag, om man nu kan det:-P
    Härligt Jag har heller inga större invändningar mot vinterhjulen, men så klart är swivelhjulen ännu trevligare när det funkar.

Vi  bytte till Bugga framförallt för att det var den ENDA vagn vi hittade där dottern var nöjd mer än 20 minuter. Så går gör det nog Men nu är den min, bara min ... nästan
  • annat82
    Fröken Småland skrev 2011-02-22 09:10:13 följande:
    Är det någon mer än jag som har fått trubbel med bildtråden? Varje gång jag går in i den så poppar det upp en ruta om att jag skall ange lösenord till Heaven09:s blogg... *klurar på vad det kan bero på*

Sen funderar jag lite grann på om vi skulle kunna göra bildtråden till en medlemstråd istället? Allt för att vårda den som ett värdefullt arkiv för inspiration och till viss del fakta. Alla som vill lägga in en bild eller titta på bilderna är givetvis välkomna, vi skulle kunna ha många administratörer som godkänner folk löpande. Men jag tänker mig att om man måste ansöka om medlemsskap så kanske man också läser villkoren; nämligen att inte tjattra i tråden, som arkiv blir den så förstörd tycker jag.

Någon som håller med? Och som vill starta en medlemstråd?
    Jag funderar på om det meddelande kan tänkas försvinna samtidigt som det inlägget försvinner från senaste sidan. Heaven09 har lyckats lägga in en lösenordsskyddad bild och ja, det är väldigt störande. Eller om hon själv kan anmäla inlägget och få det borttaget. Vem som helst skulle väl kunna anmäla, men tänkte det är schysstare så.

Annars så tycker jag verkligen att medlemstråd är en bra idé och stör mig också väldigt på de inlägg som inte är nya bilder. Man hoppas på en ny bild och får något helt annat. Många administratörer är bra då tar det som sagt inte lika lång tid. Så en bra idé
  • annat82
    AnPa skrev 2011-02-22 10:31:08 följande:
    Jag gjorde det, tror jag... haha ska kika
    Hittar ingen i grupper. Men du gick in under medlemsgrupper.
    Kan fixa annars också vid tillfälle

Men på dina frågor ovan, har inget emot det
  • annat82
    AnPa skrev 2011-02-22 10:31:08 följande:
    Jag gjorde det, tror jag... haha ska kika
    Har ansökt om medlemskap nu
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21