Bugaboo-tråd nr 21
Frog med fotbroms? Frog, gecko och cam har handbroms och bee fotbroms så vitt jag vet. Vad har du hittat för vagn? Finns det bild eller så och är det en annons?
Frog med fotbroms? Frog, gecko och cam har handbroms och bee fotbroms så vitt jag vet. Vad har du hittat för vagn? Finns det bild eller så och är det en annons?
å frog sitter bromsen på insidan av chassit riktad inåt så den syns inte så tydligt från sidan jämfört med cameleon som har bromsen ovanpå chassit. Har ett frogchassi också dock inte hemma. Om inte annat så kanske det dyker in några experter i tråden i morgon som vet bättre. Har aldrig sett eller hört talas om frog med fotbroms däremot, därför låter det lite konstigt för mig
Goldenticket: har den fotbroms då? Bra med info iaf Hittade några bilder när jag googlade, och fanns ju ingen handbroms men kunde inte se någon fotbroms så nyfiken på hur den sitter i så fall
Vilken del av selen. De från sidorna ska finnas som reservdel iaf. Krokarna finns inte, och jag har haft svårt att hitta till annat projekt, men har ett gäng nu. Däremot måste de i så fall sprättas och sys fast. Sittdelen är lättare att få på fuktig, sådär nytvättad. Går att dra mer då. Och jag glömmer alltid att ta bort bygeln först och då är det totalt omöjligt. Men den ser du ut att ha tagit bort.. Jag har en sitdel som inte fyller ut riktigt och har inte gjort sen den va ny heller, men blir bättre när den dras dit fuktig som sagt. Sen har jag nog inte fler tips
De delar som sitter fast i ramen till selen ska gå att beställa som reservdel. Och då borde det gå hos vilken återförsäljare som helst. Vad jag förstått får man då nya band med spännen och så fästs de med kardborreband runt sittdelsramen Min grå sittdel beställde jag ny och körde en sköljning i maskin innan den gick på. Hade kanske gått innan men blv mycket lättare så och den fyller inte ut helt på längden men ser inte så gräsligt ut heller. Allt i tyg går att sträcka mer när det är blött
Har redan börjat leta syskonvagn, inför hösten, börjar nästan känna att donkey är bästa valet egentligen. Och har så svårt att hitta något annat jag tror dottern kommer gå med på. Längre stunder så är det fortfarande nästan bara cam:en som gäller. Hon vill bara sitta helt plant och rakt upp. De flesta andra är lite bakåtlutade.
Har ju en swift också och den går bra på promenader men inte så bra i stan eller affärer och liknande. Och så många är bara framåtvända sittdelar.
Börjar vilja se den i verkligheten och klämma och känna lite på den faktiskt