Bugaboo-tråd nr 21
Lite smått sugen på en groda faktiskt, eller snarare att bygga ihop en blandning
Tant prus: mätte min frog-cam-hybrid ( bara chassit är frog och hjulen luftfyllda camhjul). Mitt uppe mitt på handtaget är det då ganska precis 1 meter från marken. Tycker faktiskt det är en utmärkt höjd. Det enda jag saknar med frogchassot är ett svart chassi
Insomnie: eller så har man en lika barnvagnstokig man som en själv
lite ovanligt men de finns. Här är det snart 4 vagnar hemma och en 5:e blir det i höst. Kanske att någon får säljas, eller så ställer vi den hos morföräldrarna ett tag
Lyckades få honom att förstå att även barnvagnar är ganska tekniska och hur många olika vagnar med oika funktioner det finns, sen tyckte han det blev ganska intressant att titta och testa ockaå
men jag brukar kunna bestämma vad det blir i slutänden iaf. Sen har han förstått att det här faktiskt är mitt intresse och så får han ha sina i fred också
Någon här som har en vagn i svart chassi, i så fall undrar jag om färgen lätt går bort när den repas?
Kanske någon som haft en av varje och kan berätta om för och nackdelar mellan svart och kromad ?
Någon som bara tycker någonting om dessa två ?
Jag kan alltså inte bestämma mig vilken jag vill ha och behöver er hjälp! ![]()
Jag har beslutsångest. Verkar som det blir en Bee+ nu som tillskott, men kan verkligen inte bestämma mig för om det ska bli en denim+röd suflett eller bara en svart med röd suflett. Verkligen stora problem jag har ikväll
Sweetheartno1: Det är inte så att de har en egen försäkring som skulle kunna ge lite ersättning för vagnen. Klart trevligare om flygbolaget kan ta det, men jag tänkte istället för att inte få något.
Vi fick en vagn skadad på flyget och anmälde på plats, inga problem alls att få ersättning från det flygbolaget, men olika flygbolag har även olika krav på hur vagnen skickas också