spigg skrev 2012-01-10 18:23:27 följande:
Självklart ska man kunna få svar, och jag svarar i den tråden flera gånger i veckan. Men du ställde en fråga och väntade bara ett dygn innan du tyckte att vi var sega med att svara. Och bara 12 timmar innan du ställde din fråga så var det två stycken som skrivit om varifrån de beställt och hur mycket det hade kostat dem, samt hur de hade gjort. Att bläddra max tre sidor bakåt (bara 1 sida bakåt när du först ställde din fråga) tycker jag inte är så mycket begärt, men jag har full förståelse för att man inte orkar läsa bakåt i hela tråden.
Det går inte att skriva in i TS hur mycket vagnen kostar och varifrån man kan beställa den, för priserna ändras hela tiden beroende på reor, valutakurser och andra faktorer. Skriver jag in i TS att den kostar 11800 kr från Pramworld så är ju det en siffra som kan vara helt inaktuellt bara en månad senare, och det går ju inte att radera i TS.
Och ett tips! Överst i tråden finns en grå menyrad, där står det "sök i tråden", den kan man använda sig av om man vet ett bra sökord för det man letar efter.
Sen vad gäller att importera en vagn så känns det inte så galet alls, Bugaboos garanti är internationell så vid ev. problem med vagnen är det bara att maila eller ringa dem och så får man snabb hjälp och är det något som måste reklameras så kommer det med bud hem till dörren.
Ja jag har redan skrivit att jag var otålig, men jag vet sen innan att man brukar få snabba svar här inne därav att jag frågade här :) Och det kunde jag ju inte veta direkt, utan drog som slutsats att det kanske hängde fler folk i denna tråden än åsnans, och att det var därför.
Och som jag skrev i denna tråden nyss så gick jag minst 15 sidor tillbaka, och inte 1-3. Men jag vill ha fler alternativ, fler internetsidor så jag kan jämföra priser- därav att jag stod kvar vid min fråga.
Och det jag menade med att skriva in i Ts var inte självfallet inte priset på vagnen, utan leverantörerna utomlands som man kan beställa vagnen ifrån.
Det jag tycker känns läskigt är att beställa via mail, jag vet inte varför men tycker inte det känns lika tryggt. Hade gärna hellre velat att det såg ut som hos svenska leverantörer, men man kan ju inte få allt.
Men som det ser ut nu blir det nog att beställa från Sverige, allt det andra verkar så krångligt.
Sökt och sökt på nätet men inte blivit så mycket klokare.
Tack för att du tog dig tid att svara=)