• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Evajejje skrev 2010-09-23 17:00:56 följande:
    Hej! Här en cam med det gamla chassit, med vingmuttrar, men funderar på att köpa ett nytt chassi. Passar allt från det gamla chassit det nya också? Lufthjulen tex? Skulle vara lite sur att upptäcka en sån sak försent...
    ja allt passar
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis
    StaffenAssar skrev 2010-09-26 15:44:27 följande:
    Gaah! Idag gick bromsvajern helt plötsligt av! Bara sådär! Jag hade inte hunnit maila bugaboo om det glidande chassit heller, men nu har jag iaf mailat dem om båda eftersom butiken där jag köpt den gått i konkurs. Det borde väl inte vara några problem? Tycker alltid att det känns jobbigt att behöva ta saker via mail och inte bara gå in i butiken ist
    Nu mailade jag på svenska till [email protected], visst var det henne man kunde maila på svenska?
    Vi är helt beroende av vagnen då den är ist för rullstol eller specialvagn, så det får verkligen inte bli strul nu  
    Snyft! 
    stackare! har ni nån extra vagn att ha undertiden? kan ju ta tid ibland
  • Noiis

Min PF Clancy luddar som fasen! nu e den tvättad för första gången... nån mer som upplevt att PF åkpåsen luddar? vill inte minnas att min första clancy luddade Obestämd den borde ju sluta ludda nu efter tvätten eller hur.... annars kommer jag bli galen!

• Noiis
    bohusbebis skrev 2010-09-27 15:35:57 följande:
    Tänkte "höstpimpa" vår med en tradera-gul suffla, väntar bara på den nu.... Gult e fint! Retar mig på att symaskinen pajjat och jag inte har nån matchande sittdyna... Ännu... Fast nu är det ju mer åkpåse som gäller, och då blir man ju sugen på den där giraffen som Sjukhusmamma har... *iiiiiiiih, fast i Bugaboo vill ha massa varianter-träsket !!!!!*
    *pussar på min clancy*

däremot funderar jag på... den gula sufletten kommer inte passa till min silver lodger Obestämd och jag älskar den... vad tror ni ska man satsa på att köpa en svart eller en blå suflett lite senare i vinter? och vilken ska man isåfall välja?
  • Noiis

För så där jätte snyggt blev de ju inte att köra Lodgern ihop med den gula Obestämd
  • Noiis
    Evajejje skrev 2010-09-27 16:38:21 följande:
    Suck! Älskar min cam men blir snart galen på den! Chassit har krånglat och nu har den gått sönder igen=( Denna gången är det plasten vid den runda vita knappen där man justerar sittdelen som släppt. Lite svårt att förklara men det är den svarta plasten som sitter runt den vita knappen som gått sönder. Först sitter det som en ring som sen sitter fast i mer svart plast och det är denna ring som släppt. Hoppas någon förstår hur jag menar! Är det någon som vet om detta går att göra något åt eller är det en ny ram som gäller? 
    jag tror att den ska gå att byta ut. har du kontaktat butiken eller bugaboo?
  • Noiis
    bohusbebis skrev 2010-09-27 16:43:31 följande:
    BLÅTT! Sååå snygg den där kornblå... Å går inte den grå lodgern mot blått lite...?
    Men blått och giraff är ju inte så snyggt ihop så du kan med gott samvete överlåta den till mig. Giraffen, alltså Flört
    hahahaaha Nääääääru giraffen håller jag i säkert förvar
    Jo lodgern har innuti blåa mönster som knappt syns på bilden för "innerdelen" är i. sen så har den ju andra blåa detaljer
    funderade på svart med men... asså jag gillar inte svart/brun å giraffen e ju brun.... sen så drar verkligen den gula till sig mygg sig så sufletten ska kunna användes under myggperioden och då e ju svart rätt trist... men... Offwhite skulle ju vara riktigt snyggt! och jag vet att din dotter inte gillar din offwhite..... ¨så jag kan ta den av dig
  • Noiis
    Evajejje skrev 2010-09-27 16:47:18 följande:
    Har inte gjort det ännu. Köpte vagnen begagnad (ska inte göra om det misstaget igen...) så ingen garanti men man kan ju alltid pröva att maila bugaboo. Tack!
    attans.. men testa att maila och fråga annars kan du ju kontakta säljare och se om denne kan hjälpa dig!
  • Noiis

shoe: Ja du kan beställa nya knappar! såg att du hade frågat några sidor bak maila bugaboo eller hör med en butik om dom har hemma! men att nån butik skulle ha tror jag inte... så maila :D

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 18:10:26 följande:
    Marin hade varit fint, varför finns inte det? Annars röstar jag på svart, det är ändå min favorit men jag är ju lite tråkig

Söt kissemiss
    Ja marin hade vart riktigt snyggt! huuum... man kan ju sy oxå iof men jag har en *viskar i katvig* som ligger som inte blir klar av sig själv... men att låta den vila en stund och sy en i marin... eller denim kanske .... ååååååh nu blev de ju as svårt ju! vilka i-lands problem jag har! kanske maila FN och be om råd?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21