• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2010-09-21 12:24:39 följande:
    *rar*
    Hjärta
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis
    straw2008 skrev 2010-09-21 12:16:07 följande:
    Jag smsade o frågade o den är enligt henne från England, jag bad om fler bilder o chassinummer o hon skulle skicka det.
    äh vilket bull! isåfall brittiska ebay eller så för där florerar det massa fake buggor. man hade t.om förr bilder på kopiorna på ebay med varnings texter där man beskrev buggorna precis så här!
    Oavsätt vart ifrån hon har köpt den så SÄLJS INGA ANDRA MER ÄN LDT. MED SVART BAS!
  • Noiis
    Senap skrev 2010-09-21 16:28:29 följande:
    Det går inte att få dem fungerande på något sätt? Så de inte kärvar alls alltså?
    Jag tänkte prova att regöra och smörja med silikon.
    ah rengör och smörj, även piggarna som går upp i den som e på chassit! för de brukar vara dom som e bovven
  • Noiis

dom där PF åkpåsarna som säljs i usa e jag bra avis på! vill verkligen ha den i offwhite med orange foder! *LÖV*

• Noiis

eller den som e offwhite e kanske inte PF? man får ju iaf med små pins med dom på.... jag älskar den iaf nån som vet va den åkpåsen heter?

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-22 06:23:15 följande:
    SM: den vita med orange foder är Bas Kosters
    åååh men vadå då fattar jag verkligen inte... säljs bas koster åkpåsarna fortfarande eller e de så att folk aldrig använt sina utan sparat åkpåsarna och sålt dom? fast de låter inte heller logiskt för värför skulle dom då få med bugaboo pins och PF pins? *förvirrad*
  • Noiis

Jo de va bas Koster! Som folk fynat på ebay. Jag kan fixa bild i kväll sen även på den som de va PF tryck på!

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-22 15:41:49 följande:

Hjärta åååh vad den är fin! jag är så förälskad. jag gillar iof hela bas koster vagnen! men en sån lär man ju knappas lycka lägga händerna på
  • Noiis

jag funderar fortfarande på om alla mina tillbehör till camen som jag har hemma. man får ju inget för de på beg. marknaden... e de inte bättre att spara sakerna OM man nu skulle få barn igen? eller e jag knäpp som sparar på mig?

• Noiis

Noa satt inte heller bra i sin cam och han är väl 92 cm. inte för att han gnällde, men jag tyckte att de såg illa ut! och han va precis på väg att ha huvudet upp i sufletten.

medans i bee plus så sitter han kanon bra och jag kan om jag skulle ha lust även ha han på lägsta läget, då e de rätt trångt. men han slår inte i huvudet i sufflan!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21