• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

solouniko skrev 2010-09-15 23:31:59 följande:
    Men JA! Jag hoppas verkligen ni har rätt där!!
    ja och när jag såg den i huvudet så ser den ut typ som sidovagnar till MC men mer rund som ett ägg haha absolut inte så där skit ful som den där som redan finns av nåt annat märke utan mer cool tuff och smartare!
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis
    Machina skrev 2010-09-16 10:27:49 följande:
    Måste få fråga här, jag har kommit över en Bugaboo Frog i kanonskick till ett väldigt bra pris. Tyvärr utan liggdel, så nu till min fråga, fungerar gecko eller cameleons liggdel till frog?
    gecko frog och cam har olika mått! exakta mått finns i FAQ. geckon är minst så de borde bli ett stort mellanrum mellan liggdelen och ramen. camens är dock större så den borde bli förstor och sitta illa. jag skulle ringa kidzshop och höra om dom har frog liggdel kvar hemma.
  • Noiis
    mallan brallan skrev 2010-09-17 22:25:27 följande:
    Hörni, jag har ett allvarligt I-landsproblem som jag måste ha hjälp med.
    Har försökt rådfråga familjen, men dom förstår inte allvaret i ämnet.

- Vilken åkpåse ska jag ha i All Blacken??

Dom aktuella är offvit eller svart.
    Svart skulle va kul å ha eftersom vagnen trots allt heter All Black.
    MEN tänk om den liksom är annorlunda svart eftersom det är ett annat material...
    För att bryta av skulle det däremot vara trevligt med en vit.
    Bara för att den är  så fin.

Vad tycker ni?
    jag skulle välja en färg som bryter av! såg en allblack med svart åkpåse, svart skötväska och näää jag gillar de inte :-/ blir lixom för svart å trist! jag skulle köra nåt helt annat som klarblå, rosa, eller orange!
  • Noiis
    bohusbebis skrev 2010-09-18 10:49:59 följande:
    Tycker ibland att Bee+:et är lite "svajig" men Åsnan ser ännu svajigare ut... Undrar hur många reklamationer de kommer få på glidande chassin på den... Skulle nog inte våga åka rulltrappa eller knappt dra över trottoarkanter med åsnan...
    jag skulle nog tycka att de e mer spännande att bara köra ett barn i donkeyn snacka kul om den börjar glida på bredden.
    jag e rätt skeptisk med tanke på att bugaboo är rätt kända för sona glid problem. man kan ju hoppas att dom har hack i den så som dom har på bee plus för att undvika att den ska glda!
  • Noiis

*HUR stavar jag i dag???????? Va tusan lixom, jag rättar typ varje ord i dag bara för att jag slinter på tangenterna.... men likförbannat kan jag inte stava *

• Noiis
    bohusbebis skrev 2010-09-19 16:20:32 följande:
    Apropå åkpåsar, såg på ebay att det fanns Bugaboo Fårskinns-footmuff:ar i england!!!??? Dock inte möjliga att köpa från sverige... nån som vet mer?
    vart hitta du den? jag kan inte finna den å syrran har aldrig hört talas om de eller sett dom
  • Noiis
    bohusbebis skrev 2010-09-19 16:51:29 följande:
    cgi.ebay.co.uk/NEW-Bugaboo-Bee-Lambskin-Footm...

Inte original, men gjord för att passa Bugaboo Bee om jag fattade rätt...
    aaah det är en kaiser. har funnits hos vissa butiker här i sverige. jag kikade på den när mammarazzi hade sin utförsäljning. va nån som köpte en sån men det måste ha varit när noa var liten så 2 år sedan kanske. men testa att söka på butker, finns kanske nån som har dom hemma dom e iaf super mysiga!
  • Noiis
    Hannah74 skrev 2010-09-19 22:23:16 följande:
    Jo:) bara man inte spammar en tråd:)
    Nya regler. Jättebra i ex traderatråden!
    hoppas verkligen att du har rätt för vi värnar om vår tråd och vill inte att den stängs ner där av uppmanas alla i tråden via ts att sånt inte ska förekomma!
  • Noiis
    straw2008 skrev 2010-09-19 21:53:29 följande:
    En sån vill jag SÅÅÅÅÅÅ gärna a men tyvärr för dyr... är visserligenskräddarsydd men det blir väl närmare 3000 med frakt tills verige!

Ni menar denna va??

cgi.ebay.co.uk/NEW-Bugaboo-Bee-Lambskin-Footm...
    när jag kikade på den i butik så låg den på runt 900-1000 kr. och jag har för mig att det fanns några i UJ tråden som beställde dom direkt från tyskland och betalade runt 500 kr ink frakt! så jag skulle kolla på dom alternativet istället
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21