• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Milno
    Arlene86 skrev 2012-03-03 01:23:35 följande:
    Bee + All black beställd såhär på kvällskvisten, ett tips!  låt era män dricka lite rödvin och , några glas whisky.....klappat och klart.
    Hahaha (och lite avis ;))
  • Lillstroem

Milno: Gul klädsel till Cam har funnits i fleece om jag inte minns fel.. dock aldrig i canvas.

• Milno
    Lillstroem skrev 2012-03-03 18:15:41 följande:
    Milno: Gul klädsel till Cam har funnits i fleece om jag inte minns fel.. dock aldrig i canvas.
    Tack, såg just en på Blocket men det såg ut att vara en rätt kall gul färg tyvärr.
    Sedan vet jag inte det där med Fleece heller, har en blå fleeceklädsel som jag aldrig använt, kan iof sig vara för att den färgen trots allt inte passar ihop med denimklädseln... 
  • Blondie 80
    Arlene86 skrev 2012-03-03 01:23:35 följande:
    Bee + All black beställd såhär på kvällskvisten, ett tips!  låt era män dricka lite rödvin och , några glas whisky.....klappat och klart.
    Eller så får inte mannen bestämma alls . Råkade köpa en Bee+denim igår kväll.
    Edvin 050902, Julius 080217 & Sixten 110626; seriously-pysslig.blogspot.com
  • Milno
    Blondie 80 skrev 2012-03-03 22:00:25 följande:
    Eller så får inte mannen bestämma alls . Råkade köpa en Bee+denim igår kväll.
    Haha, så hade jag också gjort om det inte var för att jag är mammaledig just nu, man blir ju inte rik på föräldrapenning prexis :(
     Speciellt inte då man snålar med dagarna eftersom man ju inte vet när man får dagis på det här stället, suck, så dagarna måste kanske räcka läääääänge...
  • annoo

Tips sökes på bra sidor från utlandet som säljer Bugaboo cameleon all black. :)

• Milno

Men....nu måste jag bara beklaga mig lite här...
    Hade ställt in mig på att få bla en röd sommarsufflett o röd klädsel till sittdelen med sambon hem från USA.
    Och så är de SLUTSÅLDA i rött !!! Så kan det gå...
    Han hade grabbat en snack-tray (vad de nu heter på svenska) iaf, men det vart ju lite anti-klimax :( 

• Lindason

Har beställt en CAM som kommer i veckan är som på rosa moln :D

• 22Maj2012

Har också beställt en CAM förra veckan hoppas att den kommer nu i v. :))