• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Månsi

Lindadjo håller med dom andra  verkligen kanon fin :)

efter som jag har mina tummar mitt i handen så undrar jag om det finns någon som har lust att sy en suflett och virka ett skydd ? , maila mig gärna isof  :)

• SötaSarah

Hur mycket kan man sälja en bugaboo CAM för som är inköpt för 2v sen och använd typ 3 ggr kortare stunder. Nypris 10250 kr. Den är ju helt som ny. Liggdelen inte ens monterad. Färg mörkgrå bas och deep purple. Problemet är väl att nästan ingen säljer (eller köper) bugaboo i närheten här

• Månsi
    SötaSarah skrev 2012-03-01 07:03:23 följande:
    Hur mycket kan man sälja en bugaboo CAM för som är inköpt för 2v sen och använd typ 3 ggr kortare stunder. Nypris 10250 kr. Den är ju helt som ny. Liggdelen inte ens monterad. Färg mörkgrå bas och deep purple. Problemet är väl att nästan ingen säljer (eller köper) bugaboo i närheten här
    men man kan skicka vagnar :)

nyfiken fråga varför ska du inte ha kvar den  ?
  • SötaSarah
    Månsi skrev 2012-03-01 09:30:59 följande:
    men man kan skicka vagnar :)

nyfiken fråga varför ska du inte ha kvar den  ?
    Ja, men frågan är om nån kollarp ådet här länet ändå :P Får se!

Jag gillar den men den är lite för öppen, och funkar inte alls i lite terräng. Men ska köpa vinterhjul att ha tills dess jag får den såld... Om jag får den såld! :)
    Leon 110629 ♥ lillahjarta.blogg.se
  • Joddan

Tantpruselius

Min mail går inte att svara på inkommna mail!!! Jag ignorerar inte dig.,, den rosa sufletten är borta tyvärr.

• Lindadjo

Det är ju inte jag som är ett geni, det finns ju som sagt många andra vagnar som har sånt solskydd, jag har ju bara saknat det på bugaboon

Jag syr lite sporadiskt på beställning Månsi, men ligger inte på något stort tyglager, så är det nånting speciellt man vill ha får man skicka tygerna till mig så syr jag och skickar tillbaka
    Jag har ju några egna, som jag sytt till mig själv, men jag är så himla fäst vid de så jag vet inte om jag kan sälja någon av de

• Johannanl

Babyproffsen både på backaplan och den vid grönsakstorget säljer bugaboo och tillbehör :)

• Tibell

Har du möjligtvis adress dit ? Bor inte i Gbg och kan inte staden så bra :)
    Vi ska dit och göra köns ul om några veckor och ska passa på att shoppa efterråt.. Såklart ;) och jag tänkte passa på att köpa ett topset då!