• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • saandi

Jag köpte en ny bumper till min CAM för 3 månader sen och nu har ena sockerbiten gått sönder. Så jäklans retligt. Har man någon sorts garanti eller är det bara att köpa en ny?

• thj
    saandi skrev 2012-03-01 19:40:56 följande:
    Jag köpte en ny bumper till min CAM för 3 månader sen och nu har ena sockerbiten gått sönder. Så jäklans retligt. Har man någon sorts garanti eller är det bara att köpa en ny?

Du har alltid garanti som försteköpare oavsett om det är en hel vagn eller en reservdel :)
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Hannaluringen

Någon som vet om det går på något vis att Fästa varukorgen till cameleon på en bee+?
    Verkar ju rätt mycket smidigare att man kan dra ihop den som en påse så allt ligger på plats.

• Milno

Hrrm, fråga....
    Har man någon användning för en Bee+ då man har en Cam?
    De var ju rätt snygga alltså....*dreggel* 

• Milno
    22Maj2012 skrev 2012-03-01 23:23:59 följande:
    Bee++ är inte den för liten?
    för liten?
  • Månsi
    Lindadjo skrev 2012-03-01 18:34:50 följande:
    Det är ju inte jag som är ett geni, det finns ju som sagt många andra vagnar som har sånt solskydd, jag har ju bara saknat det på bugaboon

Jag syr lite sporadiskt på beställning Månsi, men ligger inte på något stort tyglager, så är det nånting speciellt man vill ha får man skicka tygerna till mig så syr jag och skickar tillbaka
    Jag har ju några egna, som jag sytt till mig själv, men jag är så himla fäst vid de så jag vet inte om jag kan sälja någon av de

ok ,men vad ska man ha för typ av tyg  ??
  • straw2008
    Milno skrev 2012-03-01 22:25:17 följande:
    Hrrm, fråga....Har man någon användning för en Bee+ då man har en Cam?De var ju rätt snygga alltså....*dreggel* 

Vi hade INGEN användning för cammen så fort bee inhandlades :O)
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Milno
    straw2008 skrev 2012-03-02 08:50:55 följande:
    Vi hade INGEN användning för cammen så fort bee inhandlades :O)
    Jasså? :)
    Jag hade hört att Bee var mer än resvagn? Men verkar sjukt praktisk att fälla ihop och att man kan förlänga ryggstödet.
    Lite småsugen det är ju en supersnygg vagn, såg den i all black, så snygg och sedan med gul sufflett på Bugaboos hemsida, sonen (5mån)  ÄLSKAR gult ( kan vara en period vi får se) :) 

Aja, sambon skulle nog tro jag blivit knäpp om jag ber honom köpa med en sån från staterna....

Nu då jag vart lite inne på gult....det verkar inte finnas nån gul klädsel till Cam heller eller har jag missat nåt? 
  • Arlene86

Bee + All black beställd såhär på kvällskvisten, ett tips!  låt era män dricka lite rödvin och , några glas whisky.....klappat och klart.