• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • ialia

Till cam finns de vinter/teräng hjul vet inte om de finns till dom andra vagnarna

• Pralina 81
    Eleora skrev 2012-08-15 20:29:07 följande:
    Jag har ltd edition light green, och är kär!

Det är ju en av dom snyggaste färgerna!!
  • PopcornMamma
    AnitaAndersson skrev 2012-08-14 18:27:36 följande:
    Till er som har ljusa topset .. vad har ni för erfarenhet av det? Typ offwhite, sand, äppelgröna (den ljusa) etc?

Jag vet inte riktigt om man ska köra på en tråkig svart, men är även sugen på offwhite eller äppelgrön. 

Jag har både offwhite och äppelgrön och trivs kanon med dom!
    Ljust blir det inuti vagnen, men det stör inte dottern som kan somna lätt ändå.
    Smutsiga blir dom inte heller, förutom när en okänd barnhand kletar ned ett dm-stort område med CHOKLAD på den fina gröna sufflan på midsommar!
    Men galltvål fick bort det i tvätten.
  • erica81s

Hej, har en bugaboo cameleon som de vita runda knapparna har fastnat på. Det är alltså de knapparna som man använder för att låsa vagnen i olika lutningar med. Vi har provat att smörja skruva isär fästet och smörja dem men det verkar inte hjälpa. Någon som har något tips? Som det är nu går det alltså inte att låsa vagnen i någon lutning alls. 

• LivräddMedStil

Hej,

Om någon är i köptagen för en Bugaboo har jag ett hett tips. Det går ju att köpa från utlandet men just nu har jag en rabattkod som ger 20 % rabatt på alla Bugaboovagnar, tillbehör och massa annat.

Hur ni gör ser ni här: www.madelensfoto.se (senaste inlägget) 

Beställde själv en Donkey Mono igår för 9 600 kr. Perfekt! :)

/M

Ps. Gå gärna via länken ovan när ni skall beställa så gör ni mig en tjänst! :)

• Duefigli

Hej igen,

nu har jag följt ert råd att lägga ut alla mina tillbehör på tradera. Även ståbrädan ligger ute och jag kom just på att det ju ingår "fästen" som sitter fast på vagnen. Tittade snabbt på dem men fattar ite hur man får loss dem!

Kan någon förklara?? Tack! 

• straw2008
    Duefigli skrev 2012-08-17 10:31:10 följande:
    Hej igen,nu har jag följt ert råd att lägga ut alla mina tillbehör på tradera. Även ståbrädan ligger ute och jag kom just på att det ju ingår "fästen" som sitter fast på vagnen. Tittade snabbt på dem men fattar ite hur man får loss dem!Kan någon förklara?? Tack! 

tar bort de med kniv eller liknande.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....