• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Frusandberg

Förresten hörrni, ska jag klistra fast etiketterna med chassinumret som kom med vagnen någonstans på chassit eller är det struntsamma?

• Desss

Hej allihopa!

Måste bara fråga om någon vet om det finns hel svart sittdels klädsel och varukorg att köpa till Cameleon? 
    Eller kan man få tag på Denim klädsel till hela Bugaboon ?

Tacksam för svar!  Tungan ute

• ialia
    Desss skrev 2012-10-16 19:32:15 följande:
    Hej allihopa!

Måste bara fråga om någon vet om det finns hel svart sittdels klädsel och varukorg att köpa till Cameleon? 
    Eller kan man få tag på Denim klädsel till hela Bugaboon ?

Tacksam för svar!  Tungan ute
    Till cameleon 3 finns allt i svart men vet inte om de påssar på den gamla
  • Höghus

Dess: Denimklädsel till hela Bugaboon finns. Vet ej om man kan köpa nytt men det finns ju folk som säljer på tradera. Svart också skulle jag tro.

• thisissarah

Nån som har en Voksipåse (med den förlängda delen)  i vagnen?
    Den släpar nästan mot marken när man fäller stolen så att barnet kan sitta raklång. Nån som har tips på vad man kan göra så att den inte släpar?

• tiiinann

Åh jag blir knäpp på min bugga :( dom vita runda knapparna som man trycker på när man ändrar läge på sitsen hänger sig hela jäkla tiden. Jag har sprutat in massor med silikon sprej, men inte hjälper det. Snart åker fanskapet på soptippen :(
    Jag har en skruvmejsel med mig som jag använder till att smälla till vagnen med för att dom ska "ploppa" ut igen.. Inte så trevligt att stå och slå på vagnen mitt på stan när dottern vill sova.. Ahhhh jag blir knäppppppp!!!!!!