• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • winden

Jag får ge den en chans. Det finns vissa fördelar också. Även om jag tycker att den är överskattad

• straw2008

Om ni ska vända på styret så stora hjulen blir fram (för ett tag) så måste ni LÅSA de små hjulen med vita grejjen. Då blir den som en vanlig 4 hjuling

I kinamockaskogen.....
  • winden

Ok tog upp vagnen från källarn och nu minns jag hur snygg den är...

• winden

Dock minns jag inte om sittdelen och luggvagnen skulle vara såhär? Att den flyttas lite runt eller ska sittdelen vara orubblig

• saal

Med terränghjul på kan man då fälla ihop vagnen utan att plocka loss terränghjulen?

• Jessica22

Hej, Har tittar runt efter en bra sulky till min dotter men de känns som om jag hela tiden faller tillbaka tillbugaboo, vi har en donkey i dagsläget och jag funderar på cam som sulky. Min fråga är om 3500 för en 2010 är ett bra pris? Det som ingår är: sittdel, liggdel, vinterhjul, 2st topset och ett parasoll. Dom har ju sjunkigt så mkt i pris sen donkey och Buffalo kom. Tacksam för hjälp och svar :)

• straw2008

Ang pris så är det stoooor skillnad på idag o en dag i aug. Under juli & aug kom det ju in 20-40 CAM om DAGEN på blocket. Idag 2-4. I somras kunde man få en fin för 2000 i Sthlm, idag kring 3000.

I kinamockaskogen.....
  • Jullesmamma
    saal skrev 2013-09-01 20:52:53 följande:
    Med terränghjul på kan man då fälla ihop vagnen utan att plocka loss terränghjulen?

Ja fast den blir inte lika liten som utan...