Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Ell skrev 2010-08-20 06:52:26 följande:
    Hej! Behöver rådgöra lite.... Jag har en Bee+ som jag eventuellt ska byta med en tjej som har en Cam. Min vagn är inköpt i slutet av maj. Hennes vagn är från början inköpt jan-09 men pga en massa fel på den som reklamerats fick hon vänta jättelänge på reservdelar och kompenserades med ett nytt chassi, sittdelsram, hjul och bas i januari-10. Sittdelsbasen är från denim RED collection, samma sak med varukorgen. Hon har ett topset i fleece till. Bumperbaren är tuggad på så den skulle bli utbytt innan bytet i så fall. Med min vagn medföljer i så fall en ny sittdyna från Addstroller.

Hur tycker ni som har en Cam/Bee+, låter det som en bra deal?
    Jag tycker också att det låter jättebra. När ni byter vagn dessutom så lär ni ju vara samarbetsvilliga vid eventuella reklamationer också
  • Fröken Småland
    Helene OSV skrev 2010-08-21 23:58:38 följande:

Visserligen men det är ju attityden hos andra som gör att mammor inte är bekväma med att amma offentligt! Det är DET jag stör mig på!

Fruktansvärt tråkigt att mammor ska känna sig så obekväma!!

Låt oss nu inte förstöra Bugaboo-tråden och förvandla den till en amma-eller-inte-amma-offentligt-tråd. Det var ett schysst tips på en schysst produkt som inte passar alla. Punkt.

Snart är det september och det vet alla Bugaboo-lovers vad det betyder!!! *hoppar upp och ner av spänning inför Köln-mässan*
  • Fröken Småland
    linaenn skrev 2010-08-22 08:42:53 följande:
    Är det nu de kommer visa den ev. syskonvagnen? Låter mycket spännande isf tycker jag. Undrar vad den kommer ligga på för pris när den kommer....

Och angående filten, jag har en kompis som har den och tycker den är jättebra som tiilbehör till Buggan. Hon använder den tex för att skärma av solljus osv. Jag skulle lätt kunna köpa en sån jag också om den fanns i lite fler färger.
    Yes, alla nyheter kommer nu verkar det som! *flämtandas*
  • Fröken Småland

Just det, priset kommer nog att ligga runt 15 lax om jag skulle gissa. Syskonvagnar brukar väl ligga runt en och en halv gånger enkelpriset? *ekonom och barnvagnsnörd*

• Fröken Småland
    Stargirl skrev 2010-08-22 16:02:36 följande:

Länge sedan jag kikade in här....dottern har i princip slutat att åka vagn. Buhuuuuu.... Vi behåller givetvis Bee ett tag till men jag måste nog inse att hon inte behöver vagn längre.

*dricker gravöl med Stargirl*
  • Fröken Småland

Kommer ni ihåg mina gissningar på modellerna som kommer? Skall se om jag kan hitta det inlägget så får vi se hur snett ute jag var Drömmer

• Fröken Småland

Hittade!! 7/4 skrev jag så här:

"Nu har Fröken Småland filosoferat igen och försökt knäcka nöten med vad Bugaboo skall lansera för produkt förutom barnvagnar. Visst var ledtrådarna att produkten var för vuxna och att den skulle ha två hjul? Spontant tänker man ju cykel men det känns så långt ifrån vad de sysslar med idag så jag funderar på om det inte är någon form av resväska? Kanske en kabinväska som får heta "Fly"? {#lang_emotions_dreamer}

Sen har jag en teori om de två helt nya barnvagnsmodellerna som de utlovat (utöver syskonvagnen) och det är en terrängvagn "Caterpillar" och en minisulky "Hummingbird". Vad tror ni? "
  • Fröken Småland
    StaffenAssar skrev 2010-08-23 17:18:14 följande:
    Okej, då ska jag ringa runt Men det känns ju trist att behöva betala för något som ska ingå i bugaboos garanti, bara för att butiken gått i konkurs Var därför jag tänkte att bugaboo kanske kunde hjälpa...
    Om det är inom garantitiden så kommer Bugaboo att hjälpa dig, inga problem!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21