Bugaboo-tråd nr 21
Rött är alltid rätt men eftersom brion är helröd känner jag behov av att ha annan färg på buggan.
Jag har heller aldrig gillat parasoll, till någon vagn. Kör heller med solskyddsnät eller skärm. Parasoll är i vägen, måste flyttas och får luft under sig. *ogillar starkt*
Idag ska jag klä om froggen och så ska den pyntas med nytt bygelskydd som jag fick för mig skulle vara snyggt till omklädningen. Sen ska vagnen ut och luftas på weekendtripp.
Frk S - Maken tog med hjulet till cykelhandlaren som bytte slang och pumpade upp och kollade så allt var ok. Så nu är det som nytt igen.
Froggen kändes som lämpligaste valet eftersom det förmodligen kommer sovas en del i den. Vi ska ju inte packa så mkt och då känns happyn lite stor och klumpig. Bee är trevlig men froggen är bekvämare för lilleman när han ska åka länge.
Kurtis heter ett märke med mönstrade sådana där barnvagnsdrapperier.
Du/ni som virkar bygelskydd, virkar ni bara ett långt "rör" eller gör ni det böjt redan när ni virkar på något vis? Samma fråga om man gör skyddet av tyg; om man bara gör ett rör, så blir det väl skrynkligt där bygeln böjer sig?
Duntoffla, om det inte ligger under mönster i mitt galleri så kan jag maila dig mått på oth dyna när jag kommer hem ikväll. Inboxa mailadressen Isf.
Japp Oth är ju ujdyna.