Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

mallan brallan skrev 2010-09-01 14:23:23 följande:
    Imorn kommer den nya All Black:en med Schenker,
    så nu får jag hänga här med er igen!!
    Äntligen!
  • Fröken Småland

MiaEd: Buppa har rejäl rea på någon färg men jag minns inte var och vilken färg. Vänta tills Asereht kommer in, hon vet!

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-09-03 08:47:14 följande:
    Fröken Småland skrev 2010-09-03 05:32:11 följande:
    MiaEd: Buppa har rejäl rea på någon färg men jag minns inte var och vilken färg. Vänta tills Asereht kommer in, hon vet!
    Babyshop sålde ut de röda/turkosa för det lagomna priset 296 kr, tyvärr är de slut nu. Nu ligger istället ex efter ex på T och hittills har de gått för runt 350-400 pix. Men de har fortfarande rea på softshellåkpåsarna, bra mkt billigare än på andra ställen. Men som jag fattar det så är softshellen ingen vinteråkpåse, eller?

www.babyshop.se/system/search/search.asp?q=bu...
    Ja, vad menas där egentligen? Från mars till oktober....? Ganska begränsat användningsområde.
    "En helt ny åkpåse som passar perfekt under tre årstider, det vill säga ända från mars fram till oktober vilket i stort sett är unikt på marknaden idag.

Denna åkpåsen är gjord i ett material som heter soft shell vilket innebär att materialet andas så att barnet varken får det för varmt eller för kallt i åkpåsen.

Åkpåsen är både vind- och vattentät och kan tvättas i 40 grader. "
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2010-09-03 20:52:44 följande:
    Hörrni ni som vet, är det så att jag köpt det enda babyskyddet som inte är kompatibelt med Bugaboo?

- Britax ??
    Jag har aldrig hört att Britax skulle vara kompatibelt med Bugaboo, sorry...
  • Fröken Småland

Nu har jag just snackat med Danmark via Skype. Det gick sådär för de hade problem med mikrofonen men de sa att de såg och hörde mig bra. Så nu har jag fått lite blodad tand och tänkte att det skulle vara kul om vi kunde koppla upp oss allihopa och ha en videokonferens så alla får se varandra Finns det såna forum?

• Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-03 21:07:03 följande:
    nja det ända babyskyddet som inte passar till deras adaptrar e de garanterat inte men nej britax passar inte. Maxi cosi och Besafe (izi sleep) har en adapter, Acta graco en och Tanaka (bugaboo) har en en. det är bara dom som passar och som har adaptrar! 
    Jag tror att thj skrev att Teutonias babyskydd passar också på någon av adaptrarna.
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-03 21:15:00 följande:
    ska ju finnas ett program man kan ladda ner till datorn för att kunna göra de *letar i hjärnan*
    När du hittar det så installerar vi allihopa och så får Stargirl ta med oss till mässan Tungan ute
  • Fröken Småland
    Picasso08 skrev 2010-09-03 21:54:00 följande:

Snälla Bugaboo experter hjälp mig hitta en svensk återförsäljare av Tiny tot / Twoo seat som passar bugaboos ståbräda. Någon vänlig själ som vet?

Tack på förhand!

Kolla på familjetorget.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21