Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

Duckar också för ruttna ägg och drar samtidigt en lättad suck över att jag redan gjort åttiotalet.

Jag gillar färg och har inget mot mönster men det där föll mig inte i smaken alls. Filten var fin dock men jag håller mig till mina hemvirkade istället.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-29 11:18:47 följande:
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-29 10:51:44 följande:
    nää dom där mönstrena gillar inte jag! min farbror hade hela sitt hem med sånna mönster under 80 talet. och jag längtar inte tillbaka
    Alltså jag brukar verkligen försöka vara positiv och säga något snällt om allt men de där tygerna... de var inte ens snygga på 80-talet Obestämd
    Håller med.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    LHUF skrev 2011-04-29 15:26:13 följande:
    Tack för tipset om solskyddet, det kom redan idag, rekordsnabb leverans, och det var verkligen toppen på vagnen och täcker ju hela liggdelen nästan om man vill. 

Sedan om det är snyggt eller inte är ju en annan sak  Men men hellre detta än ett parasoll som man skall vinkla hela tiden..
    Snyggt är det inte men det är praktiskt.
  • Asereht
    mammageno skrev 2011-04-29 20:55:29 följande:
    Fy mig! Sitter o kollar skötväskor fast jag redan har en... Men borde ju ha en till bee'et med, men hur sitter de kvar?
    Kan man ha för många väskor? Jag har en fem stycken olika tror jag. Man måste ju kunna variera sig lite med olika färger och så.
  • Asereht
    Joddan skrev 2011-04-30 08:52:22 följande:
    OT
    Nu är LILY här. Oerhört snabb förlossning kom hon 4.32 imorse, startade vid 2 tiden. Knubbig och go!
    Grattis!
  • Asereht
    rivkale skrev 2011-05-01 14:33:01 följande:
    Jag har en skiphop skötväska, som jag tycker är mycket bättre då du slipper gå och få skötväskan emot benen, vilket jag uppfattar det som händer med buggans egen.

Jag har en buggaboo-åkpåse och är inte alls nöjd med den. Den är nämligen inte varm alls och inte vindtät. Den är tydligen inte gjord för att ha på vinter heller. Men jag tycker att även en höståkpåse borde vara vindtät. Jag har köpt en 7Am (el vad heter den nu igen?) Igloo ngt. Den är ett av mina bästa köp! Jag köpte den på ngn form av utförsäljningssajt "campadre.com", kanske den kommer där igen. Sen har jag köpt ett annat regnskydd än det som kommer till buggan. Ett brio som man kan ha i en liten liten påse hängande på sidan- Buggans eget tar ju hur stor plats som helst i korgen där nere. Ngt du verkligen behöver däremot är vinterhjul!! Det kan du ju passa på att köpa i USA.

Reseväskan för buggan har jag använt en gång, lånat av en kompis, den var verkligen jättebra! Kostar ung 1000 kr i Sverige tror jag. Reser du mkt? Då kan det ju kanske vara värt det. DFen är vadderad så att risken att vagnen skadas minimeras.
    Har du den gamla eller nya åkpåsen? Jag har förstått det så att den nya är tjockare och mer vintervänlig än den gamla som är rätt tunn. Vi har använt den gamla modellen som jag faktiskt gillar skarpt som vår/höstpåse och haft varmare på vintern. Beroende på klädsel då.
  • Asereht
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-02 17:22:09 följande:
    Hur stort är mellanrummet på kardborrebanden på liggdelem på camen ? 
    Har köpt en saddelbag som jag tänkte kunde sitta på ramen på liggdelen ! Tror ni det fungerar ?  
    Det funkar jättebra, jag och flera med mig har kört så.
  • Asereht

Jag tror det finns bilder i gamla bildtråden men jag kommer inte åt att länka via mobilen tyvärr.

• Asereht
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-02 19:29:18 följande:
    Åhh hittar ju inte ! Är så värdelös på att leta på nätet ! Jag borde fasiken inte ha dator ! Tungan ute
    Hittade inte heller, det var inte i förra utan den innan antar jag och man kan inte söka längre bak än 6 mån. Så om någon har en bild med liggdel där skip*Hop saddlebag sitter på ramen får ni gärna visa.

Jag har ingen liggdel längre så jag kan inte stå till tjänst tyvärr. Annars hade det varit lätt fixat.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-05-02 20:51:03 följande:
    Äntligen! Skam den som ger sig
    Det var precis den bilden jag letade efter men jag visste inte VEM det var som hade lagt in den tidigare! Jag hade massa buggatrådslänkar i min afavoriter men städade där för ett tag sedan och jag tror nåra rök. Obestämd
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21