Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

Sweetheartno1 skrev 2011-05-02 21:20:02 följande:
    Ser ju perfekt ut ! Tack så jätte mycket ! 
    Man borde kunna ha den på sidan också va ?
    Absolut, jag har en på sidan just nu, fast med sittdel.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Duntoffla skrev 2011-05-03 10:51:02 följande:
    Hej tjejer

Mitt skruttmodem är nere och jag får nytt i veckan. Iphone är jobbig att göra inlägg ifrån och jag har FL-abstinens. Ska nog införskaffa en liten skip hop saddle. Superpraktiskt om man kan ha en liten variant när man bara ska iväg en sväng.
    Väldigt praktiskt.
  • Asereht
    Lille Mammsen skrev 2011-05-04 19:52:33 följande:
    Vart kan man få tag i sufflettbågar + 2st framhjul till Bee?? ( Ej nya plus modellen)
    Kidzshop hade för inte länge sedan så kolla med dem.
  • Asereht
    Galia skrev 2011-05-05 13:28:01 följande:
    Jag frågade för ett tag sen om hur ni gör istället för åkpåse när det är varmt ute. Nu slog ju kylan till igen då men jag hoppas ju på värme igen. Jag hade kollat lite på snugglebuggy, men någon skrev fotsack/footsack/fotsäck. Tror att det var riktat till mig iaf. Var köper man en sådan som passar bra till cameleon (sittdel) och finns de i någon fin färg. Verkar vara svart som gäller? Jag skulle gärna ha en röd och det är inte fel om det är något trevligt mönster eller så heller. Eller syr ni själva?
    Tack på förhand
    Fleeceåkpåse är bra vår och höst tycker jag. Jag har fn brios fina mönstrade men har tidigare haft Buggysnuggle som jag gillar mkt. Tänkte sy något liknande framöver.
  • Asereht
    Lille Mammsen skrev 2011-05-06 01:06:00 följande:
    Hjäääälp!  Slarvat bort Bee regnskyddet & den där Bra DVD rullen man fick me för o lära sig hur vagnen funka! Vart kan man få tag i detta??????????????????   Inboxa mig gärma med info oxå då jag inte e inne så ofta!!   MvH
    Kolla med Kidzshop, de brukar kunna fixa reserdelar till Bee. Både nya och gamla.
  • Asereht
    rivkale skrev 2011-05-06 09:35:10 följande:
    Undrar jag med!!

Någon som vet något om solsufletterna?????
    Det är klart de är luftigare, de har ju nät på sidor och mitt bak vilket gör att det blir luftgenomströmning. Om de är bättre än vanlig sufflett beror ju på vad man har för avsikt och åsikt. Jag har inte använt mina än så jag ska inte uttala mig men de är iaf fulare än vanliga tycker jag.
  • Asereht
    mammageno skrev 2011-05-10 08:46:19 följande:
    Hohoho jag vill ha den prickiga!, skickar bonti?
    Dom skickar.
  • Asereht
    Smultron81 skrev 2011-05-10 18:33:25 följande:
    Tänkte höra med er experter. Funderar på att köpa en begagnad frog. Visst passar klädseln som hör till cameleon till frogen? Är det nån här som haft problem med bromsen?
    Japp den funkar. Jag har bilder i mitt galleri på min Frog med cambasklädsel och cam topset.
  • Asereht
    Smultron81 skrev 2011-05-10 20:18:46 följande:
    Asereht: vad fint det blev... Kan man ha liggdeöen också?
    Japp, den klarblå liggdelen jag har i galleriet är en cam.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21