Inlägg från: annat82 |Visa alla inlägg
  • annat82

Bugaboo-tråd nr 21

Surkatt skrev 2011-08-02 21:38:55 följande:
    Annat82: Jag visste inte att de inte såldes  längre. Jag har inte använt dem än.... Men man får juanvända lite sunt förnuft. Man kanske inte kan hmga en 10 kilos skötväska på handraget om en brbis väger 4, och så hävstångsprincipen på det.... 

Jag känner mej ruggigt nöjd med topsetet. Även om det inte är i toptoppskick så är det juett helt annat tyg än på 107. För det passar inte alls att nötas...  
    Vad jag vet och hört så säljs de inte längre och annars så tror jag de skulle gjorts till Cam:en också. Verkar vara ganska populära dock och brukar gå dyrt på tradera när de kommer ut. Fick också med mitt frogchassi när det köptes, men använder ändå andra krokar istället som jag gillar bättre. Dessa är dock bra om man inte har öglor på skötväskan. Då stoppar dessa så väskan inte åker ned.
    Och alla andra väskkrokar jag har så står det dessutom på att man inte får hänga för tungt på handtaget, just som varning.

Bra att du är nöjd Är väl det viktigaste
  • annat82

Joddan: Är bara liiiite avis  
    Skulle va så enkelt om jag bara kunde bestämma mig för vagn

• annat82

Håller med fröken småland. Dottern får äta i vagnen. Och för mig får hon äta i princip vad som helst men beror till viss del på att hon äter så otroligt dåligt över lag och som bäst i vagnen så klart och jag som bara åkte hem från jobbet och fick massor av sidor att läsa

• annat82

Spigg: krokar har jag petunia picklebottems och ett par tinkafu. Funkar utmärkt, så länge det finns nåt att hänga väska i då så klart. Kan tänka mig att jujubes funkar lika bra också.

• annat82

Surkatt: har sett frog- krokar gå bra på T. Man kan söka på avslutade auktioner, borde gå att se de sista som gick, om man är intresserad av priset. Kan inte länka med mobilen. Har sett nåt par gå lite högre dessutom. Går också i tankarna om mina ska bo kvar eller inte. Används då mor-/farföräldrar använder vagnen, för de får inte använda mina väskor

• annat82

Anpa: letar en del efter rosa topsetet i fleece och offwhite-topset. I bra skick så klart och ett tag så fanns det lite här och där, men just nu verkar begagnat marknaden lite väl seg tycker jag. Har hållt mig från offwhite så länge, men snart kanske jag bara måste ha ett. Blir det en donkey så blir den helt klart offwhite Så nu har jag också spammat tråden lite

• annat82

OT men ett tips till er som vill sy/syr dynor annars. Kolla med kungsängen för billig skumgummi. De tog inte mycket för ny madrass till dotterns säng, tjock formskuren skumgummi, och har även köpt billig 2cm tjock till dynor och ibland har de spillbitar ännu billigare. Det som var svårare att få tag i via dem var tunnare än 2cm, tror det gick men behövde beställas. Vi har handlat av butiken på horngatan, toppen service har vi fått också

• annat82

Surkatt: kommer inte ihåg vad vi betalade exakt men väldigt säker på att det var under hundringen en material till 2 dynor. Min maskin gillar inte 2 cm så värst men det går om man tar det lugnt och långsamt. Behöver nog en ny maskin snart

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21