Bugaboo-tråd nr 21
Dom på barnbutiken sa att dom ville titta på regnskyddet och kanske (?) göra en reklamation på regnskyddet. Dom kasnke kunde titta på chassit ! Gaah !
Älsklingen87: den rosa canvas och rosa fleece är väldigt olika färg. Har iofs inte testat hur/om de matchar. Har ett av varje hemma
gillar den starka mer cerisa canvasen men vet inte om jag faktiskt gillar den rosa fleecen bättre i färg. Båda kommer iaf användas mycket
Jag tycker inte det är nåt fel att blanda canvas sittdelsöverdrag med en suflett i fleece. Jag ggillar fleecens passform bättre än canvas och att det blir ännu fler färger med båda
Tack Fröken småland
alltid bra med ny info. Jag har verkligen bara sett ljusare rosa fleece. Skulle va kul att se den andra då
Mitt, eller iofs båda, rosa är köpta på tradera. Fleecen såg ganska mörk ut på bild, men är inte riktigt samma som canvasen i verkligheten. Kan jämföra på bild imorrn.
Har du möjlighet och lust får du gärna göra det också när du får hem sufletten. Skulle va kul att veta vilket fleece det är jag har iaf ![]()
Acento: 2 topset från paul frank finns. Tror inte det är fler iaf men då får nån rätta mig. Har utgått men det kan hända att nån butik nånstans har nåt kvar. Skurvy är det gröna och sen finns color blocks som är vit grund med färgade fält på
Angående fårfäll så tror jag ikeas för länge sedan såldes även på barnavdelningen. Men om de var testade eller om det var just för att de inte var det de försvann därifrån vet jag inte. Vi har ett par godkända för barn från gekås, riktigt billiga och stora och den som är använd mest har tvättats ett par gånger utan problem. Så det är ju ett tips om man ändå ska dit eller har nära. Vet att de har haft fler olika färger iaf men senast vi var där var det ganska utplockat och bara svarta kvar, men det borde ju fyllas på också. Har sett exakt samma på nåt babyproffsen här i stockholm för nästan fyrdubbla priset