Inlägg från: annat82 |Visa alla inlägg
  • annat82

Bugaboo-tråd nr 21

TinkyWinky skrev 2011-08-12 10:05:50 följande:
    går dte köpa bara en denim suflett? eller man måste köpa en hel vagn eller lyckas hitta det begagnat ?
    Nepp inte längre iaf. Fanns denim topset förrut, men finns ju inte längre. Isf hel limited vagn eller begagnat
  • annat82

Surkatt: offwhite-åkåse tror jag blir jättesnygg till utan att uttalla mig om det praktiska

• annat82

Ang. Röd broms och svart chassi så är det ju just RED limited som ska ha det, men svart denimklädsel till. All black ska ju ha vit broms. Jag gillar den röda bromsen men det är ju inte alla som gör heller. Känns väldigt konstigt om det från bugaboo skulle levereras all black med röd broms. Känns också konstigt om det skulle finnas många kvar här och var i butiker för de har verkligen varit slut länge vad jag vet. Jag gav mig till slut och köpte en beg fast nästan oanvänd och med bra avtal med den säljaren om ev reklamationer, men då hade jag letat ordentligt efter en ny och det är mer än ett år sen. Hoppas det löser sig

• annat82

Kan bara hålla med. Borde dessutom inte varit så svårt för dem att byta den lilla plastbiten till en vit. Fast som sagt gillar jag min röda broms, men den sitter ju på en RED och framförallt dåligt attt inte informera innan

• annat82
    jakthustru skrev 2011-08-17 15:22:37 följande:
    Jag har (troligen) bestämt mig för en deep purple cam, men ja kommer inte veta könet i förväg. Blir det tokigt med lila om det blir en kille, eller vad tycker ni?
    Jag tycker ingen färg är fel till något barn Men den enda jag "dömmer" efter vagnen är isf föräldern
  • annat82
    AnPa skrev 2011-08-18 07:10:07 följande:
    Sweetheartno1: Paul Frank åkpåsarna är av den äldre modellen så de är tunnare
    Men de är ju så snygga och har aldrig tyckt de är för tunna trots att de är tunnare
  • annat82
    spigg skrev 2011-08-21 21:04:24 följande:
    *blandar mig i diskussionen*

älsklingen87: Jag har skrivit ett försvarstal som du kan använda dig av om du blir ifrågasatt! ;)
    mybabababies.blogspot.com/2011/08/lat-oss-sna...

(Funderar redan på barnvagn till nästa barn, mitt senaste blev precis 7 månader och nästa får komma tidigast om ett par år men VADÅ, det är väl ansvarsfullt att planera noga och långsiktigt!? :P)
    Gillade det verkligen

Precis så jag försvarat mitt intresse Och som tur är så förstår sambon helt och hållet, dock ingen annan i princip. Tyvärr hittade jag nog bugaboo för tidigt  har ett par andra vagnar jag vill testa men är väldigt säker på att jag bara kommer komma tillbaka ändå.

Och som du, så hade jag råd och lite mer plats, så skulle vårt hem svämmas över av vagnar. I dagsläget är det ju bara 4 st hemma samtidigt
  • annat82
    Minifeb skrev 2011-08-22 18:28:39 följande:
    Går väll inte att få tag på Petunia längre??? Jag har letat och kollat, finns inte nånstans... =(
    Jag har inte hittat något ställe i Stockholm eller svensk webshop som säljer Petunia längre, tyvärr
    Bonti kunde möjligtvis tänka sig ta in om det var tillräckligt stor efterfrågan, var det svar jag fick när jag frågade för mer än ett år sen. Så tyvärr verkar det inte så bra
  • annat82
    jakthustru skrev 2011-08-22 13:36:19 följande:
    Ännu en fråga: Vad har ni för skötväskor till era singelvagnar? Har bestämt mig för en cam lim.ed deep purple och vill såklart ha en snygg skötväska till. Med förra ungen hade vi EL original-väska som medföljde, men nu blir det att handla en separat. Skip hop, Petunia, OiOi? Hjääälp
    Håller med Lindadjo, ta en du tycker om som funkar för dig. Jag har Oioi, Jujube, Petunia, SkipHop och säkert någon annan också. SkipHop tycker jag sitter sämst på vagnen och används främst när vi vill ha med mer saker eller sambon är hemma
    Tycker också de som sätts med krokar sitter bäst.
  • annat82
    LHUF skrev 2011-08-23 09:29:13 följande:
    Passar alla mugghållare på buggan? Eller sitter dom mer eller mindre bra?
    Buggans egna är verkligen bäst.
    Hade en sån där universal, som spänns fast, i början eftersom jag ändå hade en, men bytte väldigt snabbt till buggans egen och har inte ångra mig
    Den är även enkel att ta bort när man inte vill ha den
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21