Surkatt skrev 2011-08-02 21:07:51 följande:
På frogen jag köpte nu satt det till och med krokar, jag misstänker att de är bugaboos egna... Varför skulle de dessutom göra krokar omman inte får använda dem?
Men till greates news... jag har precis tjingat och betalat ett denim 007 topset på blocket! Tycker det var så mycket finare än 107 som jag har... (Nej, Anpa, jag ska inte härma dig i allt du äger och har.. )
Hoppas jag inte blir lurat. Det sista jag köpte på blocket var ett tarsigt akvarium. Jag är så naiv ibland...

Tar för givet att folk säljer saker som är hela, annars säger man det... Men men. Man lär så länge man lever!
Fast så finns ju inte krokarna att köpa längre heller
Gillar 007 mycket mer än 107 så tror du blir nöjd om det är i bra skick. Själv letar jag uppenbarligen bara efter sånt som ingen vill sälja just nu :-/
sofiia87 skrev 2011-08-02 20:20:11 följande:
Såg den här tråden, så måste bara passa på att fråga. Hänger ni skötväskan på handtaget på er bugaboo?
Stod att man inte skulle hänga väskan där. Men en lätt borde väll vara ok?
Vad jag vet så säger iaf de flesta att man inte ska hänga något på handtaget just för vält risken. Men tycker min cameleon känns stabilare än Emmaljuna citycross med skötväskan där. Självklart ska man ju aldrig överlasta, men man kan ju känna efter själv också hur lätt den välter (utan barn i så klart)