Inlägg från: annat82 |Visa alla inlägg
  • annat82

Bugaboo-tråd nr 21

Lindadjo: tror jag kan hålla med om det fast jag gillar verkligen den svarta denimen, men de kan ju knappt jämföras tycker jag. Tycker det är så stor skillnad

• annat82

Frog-denimen är ju bara så svår att få tag i kanske skulle gilla frogen mer annars Får nöja mig med det jag har så länge, men suktar så smått efter rött

• annat82
    bohusbebis skrev 2011-07-22 16:33:54 följande:
    Snygg blå färg thj, men när det gäller åsnan så är jag väl den enda som inte går i spinn på den... men jag är ju knappast målgruppen heller.... Fast jag gillar hjulen.
    Äh, jag är inte såld på den ... än iaf. Gillar också hjulen och som dubbelvagn isf, just med två enkelt vändbara sittdelar.
  • annat82
    Lillla My skrev 2011-07-22 16:46:38 följande:
    Jag tyckte åsnan var skitful när den visades först. Nu har jag en och jag älskar den! Håller med, den blå är kanonsnygg, har den med svart bas.
    Finns en viss risk att det kan bli så för mig också Kan inte bestämma mig, men lutar åt en Donkey eller MB Duet. Och i värsta fall hoppas jag klara mig ett par månader utan om det inte skulle gå att få tag i snabbt
  • annat82
    thj skrev 2011-07-22 17:07:40 följande:
    Duet är också en smidig syskonvagn,liten och smidig om man inte har gott om plats :)
    Tusan vad det ska komma många vagnar som jag vill testa nu när jag inga småbarn har längre Oskyldig
    Helt klart fördelen med att ha småbarn
    Vill bara klämma och känna på båda i verkligeheten innan jag bestämmer mig och då är det inte helt säkert att jag får tag på någon i tid tror jag.

OT: Vet du när det kommer en duet som demoex så man kan klämma och känna lite

Donkeyn lär vi ju åka förbi och klämma på nån gång när vi hälsar på sambons föräldrar iaf
  • annat82
    Lillla My skrev 2011-07-26 17:30:47 följande:
    Bugaboo har lagt upp en bild på Bee All Black på sin Facebook-sida! :-P
    Ååååh, såg den nu. Var ju det som INTE fick komma när jag till slut köpte min bee FÅR bara inte byta så snart ju
  • annat82

Är ganska så säker att jag inte fick ett med min bee+ från kidz nu i våras, men inte 100. Skulle kunna ligga i högen med papper nånstans

• annat82
    Sweetheartno1 skrev 2011-08-02 13:39:15 följande:
    Visst kunde man köpa silikonspray på Clas Ohlsson ?!
    Ja, silikonspray brukar finnas på CO. Fast när vi skulle köpa vår för ett bra tag sedan var de slut på de 3 vi besökte, ren otur
  • annat82
    cirkuspuman skrev 2011-08-02 14:12:10 följande:
    Hörni tjejer, är det någon som bytt broms själv på sin CAM? Isf var köpte ni vajern?
    Tidigare i tråden har det pratat om reparationskit (till cyklar) från Biltema.
    Hittade dessa två lite snabbt, men har som sagt inte behövt använda själv så har ej testat
    http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Reservdelar/Reparationssats-vajer/
    http://www.biltema.se/sv/Fritid/Cykel/Reservdelar/Broms/Bromswiresats/

Det första är det jag blivit tipsad om tidigare
  • annat82
    Surkatt skrev 2011-08-02 21:07:51 följande:
    På frogen jag köpte nu satt det till och med krokar, jag misstänker att de är bugaboos egna... Varför skulle de dessutom göra krokar omman inte får använda dem?  

Men till greates news... jag har precis tjingat och betalat ett denim 007 topset på blocket! Tycker det var så mycket finare än 107 som jag har... (Nej, Anpa, jag ska inte härma dig i allt du äger och har.. )

Hoppas jag inte blir lurat. Det sista jag köpte på blocket var ett tarsigt akvarium. Jag är så naiv ibland... Tar för givet att folk säljer saker som är hela, annars säger man det... Men men. Man lär så länge man lever!

Fast så finns ju inte krokarna att köpa längre heller

Gillar 007 mycket mer än 107 så tror du blir nöjd om det är i bra skick. Själv letar jag uppenbarligen bara efter sånt som ingen vill sälja just nu :-/
    sofiia87 skrev 2011-08-02 20:20:11 följande:
    Såg den här tråden, så måste bara passa på att fråga. Hänger ni skötväskan på handtaget på er bugaboo?
    Stod att man inte skulle hänga väskan där. Men en lätt borde väll vara ok?
    Vad jag vet så säger iaf de flesta att man inte ska hänga något på handtaget just för vält risken. Men tycker min cameleon känns stabilare än Emmaljuna citycross med skötväskan där. Självklart ska man ju aldrig överlasta, men man kan ju känna efter själv också hur lätt den välter (utan barn i så klart)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21