Inlägg från: annat82 |Visa alla inlägg
  • annat82

Bugaboo-tråd nr 21

FruV: ska funka ok med cam-suflett om man byter suflettbågarna på geckon till camens suflettbågar. De ska visst va lite större eller så. Finns andra experter i tråden som vet ännu bättre och ganska säker på att nån testat.

• annat82

älsklingen87: Såg bilderna i bildtråden. Härliga färger Tycker alla kombinationer funkar bra. Billar den rosa fleecen till åkpåsen

Ser ut som du har samma rosa fleece som jag iaf, samma skillnad mot canvasen ser det ut att va, men tycker absolut de funkar ihop. Iaf så mycket man kan se på bilden

• annat82
    bohusbebis skrev 2011-09-27 12:20:16 följande:
    Var det inte nån som hade testat Cresent-suffletter eller nåt på Cam:en och de funkade fint ?
    Fina färger/mönster iaf: (inte min annons) www.blocket.se/malmo/Crescent_DIVA__11__ligg_...
    Jo, nån la ut en bild också och den satt ju perfekt. Tycker divan har många snygga sufletter just men det skulle nog kännas lite fel på nåt sätt
  • annat82

Arlene86: liggdel går att köpa separat och kommer även ut ibland på tradera och blocket, i princip allt går ju att tvätta och de flesta är väldigt sparsamt använd. Tex kidzshoppen har liggdelar under på sin hemsida om man letar lite. Kan inte länka på mobilen. Vad jag vet så har alla chassin sen de nya med snäppfästen kom under 2007 (tror jag det var) risk att börja glida. De första mer än de nyaste så vitt jag vet. Jag har en cam köpt begagnad och använt i 1,5 år nu utan problem. Hade bra kontakt med säljaren som iaf lovade hjälpa till om det skulle bli något reklammationsärende eller så. Vad jag hört i tråden, är väl straw som verkar veta, så ska det finnas något kit så det går att fixa även ett glidande chassi.

• annat82

Sara E: vår dotter kom lite tidigt för ett par veckor sedan och har en phil and teds mjuklift som vi använt i liggdelen till camen ett par gånger. Får plats alldeles utmärkt nu kör jag oftast in vagnen men förstår din tanke. Har nyligen flyttat från 3 trappor utan hiss och då orkade vi aldrig släpa mer än mjuklift med äldre dottern. Finns säkert någon mer mjuklift som funkar också

• annat82

Frog, gecko och donkey, tror alla dessa säljs/såldes med svart bas. Däremot cameleon så finns svart bas endast som limited och då med svart chassi. Sen skulle man ju kunna byta chassi själv om man vill. Men det är väl de alternativ som finns för svart bas

• annat82

Man kan ju iaf bli lite misstänksam. Och just att den är ny. För annars finns det många som kallar grå/svart för svart när de försöker sälja den. Vet inte varför men har sett en del såna också, men då är de begagnade och säljs med bilder på den faktiskt vagnen

• annat82

Med sittdelen har vi i princip aldrig tagit bort bygeln.tat längre tid att få i ungen om vi skulle göra så och hon lärde sig ganska fort hjälpa till lite och sticka ut fötterna själlv. Med liggdelen har vi varierat lite om den är på eller inte. Smidig som lyfthandtag för att packa den i bilen men i vägen om man ska lägga i och ur. Tycker den är bättre på sittdelen då dottern gillar att hålla i den, har haft leksaer på den och tycker den är mindre i vägen

• annat82

Är bara nöjd med Bugaboos service. Har aldrig behövt använda den förut, men såg om probleme med hjulen till nya Bee+, fyllde i formuläret och idag, knappt 2 veckor senare, kom nya hjul med UPS. Snabbt och enkelt

• annat82

Sweetheart: kan bara säga som jag sa på fb, enda sättet jag kan se att det felet skulle uppstått är att den skulle lyckats komma ordentligt i kläm ovh det är inte så troligt heller. Lycka till med reklamation, de ska fixa det och sen när du slipper alla fel kommer du älska vagnen ännu mer

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21