• AnPa
    Lille Mammsen skrev 2011-05-16 00:44:32 följande:
    Blir gaaaaalen! Är det Bugaboo som e så jäkla sega med att ge butiker/butikerna INFO om div delarar kan beställas & pris?????????????????  

Dom FÅ butiker som har svarat mig mm får inga snabba svar av Bugaboo! Tar flera dagar för att få svar & ibland måste dom maila dom i omgångar!!       Va F-N e det för service ???????
    Beställ från Kidzshop?
  • AnPa
    p0o skrev 2011-05-16 00:39:15 följande:
    Här kommer en till fråga: finns det iphone4 hållare till buggan och i såntfall kan man hitta den i butik eller är det endast nätet som gäller?
    Bor i Stockholm och tänkte ge mig ut imorgon och köpa sommarsufflet, solskyddsnät och Iphonehållare om de finns.
    Någon butik att rekomendera?
    Tack på förhand:)
    Iphonehållaren har flera stycken haft problem med, telefonen trillade ut för någon här i tråden om jag minns rätt. Sen tror jag att den som finns bara passar Iphone 4.

Jag kan rekomendera barnbutiken, riktigt trevlig personal:

Götgatan 68
    Tel: 08 - 662 60 70
    e-post: gotgatan@barnbutiken.net
    Öppet: Måndag-Fredag 10.00-18.00 Lördag 11.00-16.00 Söndag STÄNGT

Karlavägen 53
    Tel: 08 - 662 71 50
    e-post: karlavagen@barnbutiken.net
    Öppet: Måndag-Fredag 10.00-18.00 Lördag 11.00-16.00 Söndag STÄNGT

Gamla Brogatan 26

Tel:08-662 75 20
    e-post: brogatan@barnbutiken.net
    Öppet: Måndag-fredag 10.00-18.30 Lördag 10.00-17.00 Söndag 12.00-16.00

Prova att ringa först så att de har sakerna inne som du vill ha

• AnPa
    Lille Mammsen skrev 2011-05-16 09:15:05 följande:
    Tror jag bara ringt någon gång till butikerna & sedan mailat då jag ej haft tid att sitta o ringa o har man fullt upp i butiken så går ju det före en telefonen och detta förstår jag ju självklart...men kollar dom ej sina mail??...eller är det Bugaboo som e sega som f-n med att ge sina återförsäljare info om dessa delar??
    Fast på kidzshop så har de en avdelning som tar samtal om jag förstått det rätt. Jag har ringt dit 3-4 ggr och fått svar nästan direkt. Det kan ju vara så att ditt mail kommit bort eller att de håller på att kolla upp det. Det är ju ändå en vagn som inte tillverkas längre och då är det ju svårare att få tag på delar. Har du provat att höra av dig direkt till bugaboo?

Det lönar sig ju inte för butiker att ha reservdelar till en vagn som inte tillverkas längre, som tar upp en massa lagerutrymme. Tror att det går fortare om du kontaktar bugaboo och ringer till butiken faktiskt
  • AnPa
    Pandamamma skrev 2011-05-16 16:20:08 följande:
    Sara E: Den rosa är jättejättefin!! Jag ville så hemskt gärna ha den men min man säger bestämt nej bara för att det är en pojke i magen Skrikandes
    Ähh säg åt honom att man kan ha rosa ändå Skrattande Vi har haft cerise bee till sonen och jag tror att jag snart ska beställa hem en rosa sommarsufflett. Min blivande make bryr sig inte, så länge vagnen rullar
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21