Bugaboo-tråd nr 21
Min blivande make ÄR ett kap ![]()
Min blivande make ÄR ett kap ![]()
Joddan: köp frog! *älskar*
Finns en i Sthlm för 2800:-, den har legat ute i omgångar, pruta! Jag fick min för 2000:- har dock köpt nya hjul, CAM-sufflet och sufflettspännen. Men den hade ju redan nya hjul (nya kostar 650:- tror jag)
Såg just donkeyn i duo (?) utförande live, svart bas, liggdelen hade rosa suffla och sittdelen blå. Jisses vad fin den är *planerar för hur jag ska motivera ett köp*
Kanske får baka en till bebbe när jag tänker efter...
Joddan: jag hittar den inte heller nu så antar att den är såld... Prova att pruta på någon av de andra
Det har legat väldigt många grodor ute den senaste tiden så ha lite is i magen. På sommaren brukar många vagnar vara svårsålda då folk sparar till sem-kassar eller är bortresta, då kan du nog hitta ett riktigt fynd!
Sweetheartno1: Jippie! Som du väntat
Kan inte du kolla ifall de säljer ut något skoj då också?
Det är dig jag ska leja sen när jag behöver liggdel Det går att ha cameleon klädsel på frog. Sufletten sitter bättre på frog om man köper cameleon sufflettspännen. Vissa tycker att cameleon sitt-/liggdel sitter säckigt på frog då frogramen är 5 cm kortare än cameleonramen. Det går att köpa en cameleon ram och ha på frog-chassit och då får man en längre sitt-/liggdel.