• AnPa
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-17 21:25:01 följande:
    Hur fungerar det här med Bee+ cocoon och bebis ? Måste man spänna fast bebisen i selet i liften ? Knasigt ! Tungan ute
    Många väljer därför en annan lift! Babyproffsens är poppis, har en egen liten sufflett Kolla bildtråden, prus har lagt upp en bild på bee + med den liften i
  • AnPa
    mallabralla skrev 2011-05-17 23:14:14 följande:
    Vilken barnvagnsväska passar bäst till cammen?
    Beror ju på vad man vill ha. Storlek, utseende, färg mm. Vi har en skip hop dash, den funkar men är inte ultimat. Drömmer om en som är mer som en handväska, eller en mindre typ saddlebag.
  • AnPa
    cirkuspuman skrev 2011-05-18 07:23:17 följande:
    Vi har oxå Dash och jag tycker det funkar bra til Froggen
    Vad är det du är missnöjd med? 
    Jag tycker att den satt så himla mycket bättre när man hade liggdel (det har ju du ). När man har sittdelen så måste man fästa den i de små remmarna, annars halkar den ner och ligger i sittdelen typ. Grejen är den att när den är fäst så så hamnar den så högt upp mot handtaget och blir krånglig att öppna, lite bökigt liksom.
  • AnPa
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-18 09:27:17 följande:
    Ok ! vad är det för skillnad på babyproffsens och bugaboos egen ? 
    Man måste väl spänna fast bebisen ? Som jag fattar det ?  
    Man måste spänna fast bebisen i bugaboos som jag förstått också. Babyproffsens har en egen liten suflett, är större, har handtag och du kan spänna fast den under liften i själva vagnen
  • AnPa
    mammageno skrev 2011-05-18 10:20:30 följande:
    Den här bytarsaken förstår jag inte helt 100, skall jag prova göra en fb sida eller blogg eller finns det ngn mer teknisk än mig ?
    Min man jan hjälpa mig annars och jag klarar det men för att det skall bli tipptopp gör nu har jag två-tre saker jag vill byta bort!
    Gör en fb-sida! Och sen kan man lägga upp bilder på det man vill byta och/eller sälja (tex kategorier: cameleon, bee, frog, gecko, tillbehör) och pris eller vad man vill byta till 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21