• AnPa
    annat82 skrev 2011-05-19 18:40:11 följande:
    Missr: har inte lyckats få en enda repa som syns eller märks nämnvärt på ett års användande på mitt svarta chassi. Har väl varit rädd om den men inte äverdrivet och en hel del in och ut ur bilen också. Så jag säger att det klarar sig riktigt bra. Om det blivit några repor så är de i så fall väldigt små och går inte genom det svarta någonstans. Har för mig att chassit är eloxerat och inte lackat så det står emot mer, har jag fel så får nån rätta mig
    Åhh jag vill också ha ett svart chassi!
  • AnPa
    annat82 skrev 2011-05-19 18:52:14 följande:
    AnPa: vi gjorde ett byte från en riktigt gammal bugga till ett med svart chassi när vi kom fram till hur mycket vi gillade vagnen och det var ju den enda där dottern va helnäjd Har inte ångrat mig en sekund. Tycker bara det ska komma bee med svart chassi också
    Bra deal! Jag förstår det, är ju SÅ snyggt
  • AnPa
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-20 22:11:40 följande:
    Fick precis ett mail från Barnbutiken om att dom kommer ha FLYTTREA från Heron City !!!
    Smygstart imorgon ! 
    25/5 -20%  
    26/5 - 30%
    27/5 - 40%
    28/5 . 50%
    29/5 - 70% 
    Hmm måste förbi en sväng då tror jag...
  • AnPa
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-21 22:07:29 följande:
    En hybrid med frog chassi från 2009, resten cam delar från 2008
    Ingår gör allt från inköpet förutom att liggdelen saknas och lika så liggdelslocket.  
    Vad är ett okej pris att ge för det? 
    Frog-chassi från 2009? Köpt i USA då el? Frog slutade väl säljas i Sverige för lääänge sen (typ 2007?)
  • AnPa
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-21 22:16:38 följande:
    kidzshop tog in reservdelar så jag vet att chassit e från 2009.
    va endel som köpte då och byggde egna frog på den tiden med så de kan dyka upp frog som är från 2009 som man byggt ihop själv via kidzshop. 
    Aha! *sugen på ett nytt*

Jag betalade 2000:- för min från 2007, kanske att jag skulle betala 3000:- för den du har span på Vilken färg?
  • AnPa
    AnPa skrev 2011-05-21 22:22:10 följande:
    Aha! *sugen på ett nytt*

Jag betalade 2000:- för min från 2007, kanske att jag skulle betala 3000:- för den du har span på Vilken färg?
    Förresten, det är jag som mailat på ditt gula fleece topset på FB-sidan
  • AnPa
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-21 22:26:35 följande:
    hehe ja det är det säkert jag tänkte att jag skulle rota fram de i morrn och kolla på det ordentligt innan jag svarade
    AnPa skrev 2011-05-21 22:22:10 följande:
    Aha! *sugen på ett nytt*

aha, men hör med kidz, möjligt att dom kanske kan ta in igen?!
    2 för en 07a e ju riktigt bra sånt fynd vill jag med göra, va de oxå bara med liggdel?
    Den e brun och offwhite

Det är ingen panik, tänkte ha till hösten iaf

Ja jag ska kanske kika, har ett bee + på väg hem till oss *tittar mig runt i tråden efter föregående ägare*  och frogen funkar, bara det att jag är lite petig gällande repor Drömmer

Det ingick bara sittdel till min och den hade slitna hjul och blekt suflett. Orange är den, kolla bildtråden! Har köpt en vanlig sufflett och en sommarsufflett (dock med babyshop presentkortet) till den samt nya camhjul.

Vad vill säljaren ha för vagnen då? Jag har ju trots "fyndet" lagt ut ca 3500:- på den totalt.
  • AnPa
    AnPa skrev 2011-05-21 22:35:32 följande:
    Det är ingen panik, tänkte ha till hösten iaf

Ja jag ska kanske kika, har ett bee + på väg hem till oss *tittar mig runt i tråden efter föregående ägare*  och frogen funkar, bara det att jag är lite petig gällande repor Drömmer

Det ingick bara sittdel till min och den hade slitna hjul och blekt suflett. Orange är den, kolla bildtråden! Har köpt en vanlig sufflett och en sommarsufflett (dock med babyshop presentkortet) till den samt nya camhjul.

Vad vill säljaren ha för vagnen då? Jag har ju trots "fyndet" lagt ut ca 3500:- på den totalt.
    Är förresten på jakt efter en camram, sittdel och varukorg då det inte dröjer länge innan vår son växt ur den. Sittandes funkar men ligger han så slår han i suffletten. Så då blir vår en hybrid också Eller Froam (tror jag att Tant Prus kallade det för).
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21