Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

sara1981 skrev 2011-06-07 12:48:38 följande:
    Är såå sugen på att sommarpiffa min bugga, men har ju liggdel just nu som inte alls är lika skojig och enkel att variera...
    Vagnen är just nu helbrun, tips emottages tacksamt...
    Sufflett och/eller liggdelslock i glad färg gör ju mycket. En glad filt i vagnen livar också upp tycker jag.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-06-07 14:47:55 följande:
    Definitivt intressant. Funderar bara på vad frakten blir, mailade dem imorse men inte fått svar ännu.
    Aha!
  • Asereht
    Lillla My skrev 2011-06-07 14:56:16 följande:
    Jag ska nog sälja min Cam och funderar på vilken top jag ska sätta på som säljer bäst. Har brun bas och brun, svart och sand top. Har även offwhite och skurvy men de får jag nog bäst för om jag säljer separat. Vad tror ni? Sand kanske?

Hoppas detta är en fråga man får ställa här, jag försöker ju inte sälja vagnen och ska inte göra det riktigt än heller. 
    Nej, jag ska inte överge Buggafamiljen! Har ju lilla Bee+ kvar och väntar på en åsna. Man måste ju vara lite ombytlig!  
    Brun eller sandtop, Brun och sand är snygg kombo men helbrun säljer nog lika bra tror jag. Många föredrar ju enfärgat även om jag gillar att leka lite.
  • Asereht
    sara1981 skrev 2011-06-07 21:24:36 följande:
    Fröken Småland skrev 2011-06-07 20:51:57 följande:
    Och jag älskar gult och rosa ihop så jag röstar på det
    Måste bara sy klart barnens hissgardin först, men imorgon ska jag sätta igång. Blir nog den gula utåt och rutig insida, ska bara bestämma kantband också...
    Bra val! Jag tycker att enfärgad utåt med mönstrat inåt är jättesnyggt!
    Liten Mjau skrev 2011-06-07 21:26:41 följande:
    Asereht - Älskar din pimpning på bild sidan!! Så fin!! Passade på nationaldagen oxå
    Visst är den läcker! Solig  Min käre make skakade på huvudet men ungarna tyckte den var jättesnygg, stora sonen tyckte jag skulle virka en bumper med små flaggor också men där går gränsen för min del. Något färgmatchat hade varit kul dock men tiden räcker inte till. Lovade barnen att de skulle vå hänga lite blågula serpentiner också till storasyssters ära. Cool Funderade även på en liten skylt där det står " min syrra har tagit studenten" men jag tror det blir lite för mycket...
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2011-06-08 08:12:51 följande:

Asereht! Vilken perfekt studentvagn, svenska flaggans färger, du är ju helt geneal *gillar*

Eller hur! Har haft den planen länge och gnisslade tänder för att jag sålde min gula topset innan jag lade vantarna på den blå basen. Men skam den som ger sig, lyckades ju knipa en camram med massa tillbehör som bland annat var ett gult topset. Synd att inte den underbara gula färgen finns i canvas!
  • Asereht
    thisissarah skrev 2011-06-08 08:52:24 följande:
    Ok, för att nu har jag knäppt den så att den är på baksidan att sittdelen. Trodde att det var för att spänna den delen längst ner.
    Då har du gjort rätt.
  • Asereht
    HopeSoon skrev 2011-06-08 21:38:48 följande:
    Fyyy 17 vad snygga vagnar i bildtråden :) Ojojoj nu har jag att tänka på. En sak jag la märke till är att många kör med andra märken på åkpåsen än Bugaboo. Men jag har även hört att det ska bli för trångt. Vad har ni för erfarenhet av detta? 
    Jag hade tänkt mig en Voksi Classic. Inte mini utan den vanliga. Vill ju gärna ha en varm då babyn kommer vara liten i vinter.  
    Jag har förstås inte testat med voksi men jag har haft Elodies åkpåsar i froggen och det har funkat utmärkt.

Vår grabb är född i februari och i liggdelen hade vi en tjock lammskinnsåkpåse.
  • Asereht
    AnPa skrev 2011-06-09 14:24:14 följande:
    Frog- och camsuflettpinnar är samma! Det är därför man bara måste byta till camfästen om man ska ha en camsuffla på frog
    Exakt.
    zasata skrev 2011-06-09 14:18:33 följande:
    hur får man tag i frog pinnar då? *känner mig som ett frågetecken*
    Du kan fråga mig.
  • Asereht
    zasata skrev 2011-06-09 19:43:16 följande:
    okej men frog sufletten är inte för liten för cam pinnar då?
    Nej, det är ju exakt samma sufflettpinnar.
  • Asereht
    Sweetheartno1 skrev 2011-06-20 17:37:54 följande:
    barnliv.com har 50% på ALLT i butiken ! 
    Har precis beställt nya framhjul till reserv ! Två till priset av en .
    Dom har inte mkt kvar av något. Men gå in och kika !! 
    Jag kan inte se att det står något om det eller är jag blind?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21