Bugaboo-tråd nr 21
Beställde i fredags.
När företag skickar med schenker så är det schenker som aviserar kunden när varan loggats in hos ombudet. Om då ombudet är llite slö med inloggningen tex så tar det lätt någon dag extra. Been there!

Som AnPa har jag hört på flera håll att folk inte gillat cocoonen. Den är som en liten mjuklift utan handtag vilket verkar dumt.
Flera har istället kört med Phil and Teds mjuklift eller den som AnPa nämde ovan.
Eftersom Lindadjo tagit över denimklädseln av mig så kan jag berätta att det är en Frog originalklädsel. Frog denim kom i begränsad upplaga.
Jag är också 170 lång. Det är även min man. Jag tycker froggen är perfekt.
Jag gillar det fasta handtaget då man slipper fundera på glidningar osv.
Det enda jag skulle förändra i dagsläget är nya hjul för mina är lite slitna.
För ett tag sedan var det ju någon som hade funderingar om de där pinnarna i liggdelen som stod upp. Jag har nu konstaterat att det finns pinnar i två storlekar! Inte undra på att mina jag hade inte stod upp/petade upp ur liggdelen så som det visades på bilden.
Hur jag nu vet det är för att jag har en udda pinne liggande sedan ett tidigare köp och när jag nu för ett tag sedan fick hem en liggdel som kom med ett klädselköp så fanns där tre pinnar så jag tänkte lite smart att jag tar den extra och så kan jag sälja mitt extra par till någon bättre behövande, döm om min förvåning när de var olika långa!
Så nu vet jag iaf att det varierar. ![]()
Sara E - Det är en Frog liggdel.